برای جلوگیری از خسارات سیلاب های احتمالی؛

آزادسازی بستر رودخانه در گلدره بومهن انجام شد

با حکم دادستان شهرستان پردیس تخریب چند ملک درحریم رودخانه گلدره که از عوامل خسارات سیل اخیر پردیس بود، انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، رادیکتا بخشدار بومهن در این باره اظهار داشت: بواسطه بارش های اخیر و عدم شرایط مناسب بستر رودخانه ها در گلدره سیلاب منجر به خساراتی شد که با همت شهرداری پردیس، بومهن و شرکت عمران و در اختیار گذاشتن ادوات مناسب به مدت ۵ روز است بصورت جدی با مدیریت بخشداری بومهن و حکم دادستانی بر تخریب ساخت و ساز های غیر مجاز حریم رودخانه در حال آزادسازی حریم رودخانه هستیم.

وی افزود: آزادسازی و ایجاد کانال بطول حدود ۷۰۰ متر از عمده ترین کارهای انجام شده ظرف این چند روز بوده تا از سیلاب های احتمالی جلوگیری شود و در اولین فرصت با یک برنامه ریزی مناسب کاری منسجم جهت رفع خسارات بارش های بعدی صورت گیرد.

بخشدار بومهن در خصوص همکاری دستگاه های خدمات رسان در انجام این مهم گفت: با همکاری مدیران شهری و دستگاه ها و ادارات جهت پیشبرد سریع کار و تأمین ادوات خاکبرداری و تخریب ها و با توجه به خاموشی ها و کابل های آسیب دیده و موارد اینچنینی که در پی سیلاب رخ داده بود همکاری خوبی صورت گرفت.

وی در پایان گفت: مسیر رودخانه توسط چند تن از سکنه تصرف و بسته شده بود که با دستور دادستان و حضور خودشان ۴ واحد تاکنون رفع تصرف شد و ما تا زمان اتمام آزادسازی کامل بستر رودخانه در منطقه حضور داریم تا این تصرفات بطور کامل رفع شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا