احداث آزادراه ۸ بانده پردیس-آمل با اعتبار چهار هزار میلیارد تومانی

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: آزادراه هشت بانده پردیس – آمل در دو فاز و بااعتبار چهار هزار میلیارد تومانی احداث می‌شود.
به گزارش صبح پردیس، عزت‌الله یوسفیان ملا صبح پنج‌شنبه در همایش تجلیل از معلمان نمونه در سالن اریکه آریایی آمل بابیان اینکه هفته آینده تفاهم‌نامه آزادراه تهران به آمل بین خاتم‌الانبیا و وزارت راه امضاء می‌شود، اظهار کرد: آزادراه ۸ بانده از شهر پردیس تا آمل در دو فاز در کنار جاده هراز به ارزش ریالی چهار هزار میلیارد تومان ساخته می‌شود.

وی با انتقاد از صداوسیما در مناظره انتخابات ریاست جمهوری، افزود: انتظار داشتیم بیشتر به وضعیت معیشت مردم پرداخته شد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه بعضی از وزارت خانه‌ها کمتر از دو هزار نفر نیرو دارند، خاطرنشان کرد: در وزارت آموزش میلیون‌ها نیرو در حال خدمت هستند.

یوسف ملا با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه مصوباتی در خصوص معیشت مردم آمده است، ادامه داد: ما به تفاوت حقوق‌بگیران با بالاترین دریافتی کمتر از ۲۰ درصد در برنامه ششم توسعه تصویب شد.

وی با اشاره به اینکه ابلاغ این افزایش حقوق‌بگیران تا چند روز آینده صادر می‌شود، بیان کرد: این افزایش حقوق انتخاباتی نیست؛ بلکه این مهم از یک سال قبل در حال برنامه‌ریزی بود.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در برنامه ششم توسعه در طول ۵ سال این افزایش بیشتر می‌شود، تصریح کرد: موضوع تبدیل وضعیت به استخدامی در حال پیگیری است.

یوسفیان ملا بابیان اینکه استان مازندران نسبت به استان‌های دیگر در جذب معلمان حق تدریس کمتر بود، بیان کرد: استان خوزستان بیشترین جذب نیرو حق‌التدریس را داشت.

وی با اشاره به اینکه استان مازندران نسبت به استان‌های دیگر محروم‌تر و عقب‌افتاده‌تر است، گفت: مازندران فرودگاهی مناسب ندارد و دولت می‌گوید به دلیل راه ارتباطی کوتاه امکانات تعلق نمی‌گیرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا