آزادراه چرمشهر به پردیس به‌زودی کلید می‌خورد

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها گفت: آزادراه جدید چرمشهر به پردیس به‌زودی کلید خورده و با افتتاح این آزادراه از بار ترافیک جنوب کشور به‌شدت کاسته خواهد شد.

به گزارش صبح پردیس، حسین میر شفیع معاون شرکت ساخت و توسعه آزادراه با اشاره به اینکه در برنامه ششم توسعه مقررشده پنج هزار کیلومتر آزادراه ساخته شود، اظهار داشت: برای ساخت سه هزار و 300 کیلومتر آزادراه سرمایه‌گذار انتخاب کرده‌ایم که در حال بررسی توان مالی آنها بوده و در صورت اثبات آنها اقدام به عقد قرار داد می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: از سه هراز 300 کیلومتر آزادراه در کشور، برخی از آنها به مرحله عقد قرارداد رسیده و در آینده نزدیک نیز ساخت آنها کلید می‌خورد.

میر شفیع در خصوص آزادراه‌های جدید در کشور گفت: ساخت آزادراه لامرد به پارسیان، مشهد به قوچان، ایلام به اصفهان، قطعه سه کنارگذر شرق اصفهان قطعه 3 ایلام اصفهان کنارگذر تبریز، کنار گذر اراک سیرجان ورزاد راه سیرجان بندرعباس به‌زودی آغاز می‌شود.

معاون ساخت و توسعه آزاد راه‌ها در خصوص ساخت یک آزاد راه جدید در اطراف تهران نیز گفت: با ساخت و تکمیل دو آزادراه مهم کنارگذر جنوب تهران از چرمشهر تا آبیک و همچنین آزادراه چرمشهر به شهر پردیس بار ترافیک از غرب و جنوب به سمت تهران و شمال کشور به طور چشمگیری کاهش می‌یابد.

وی در خاتمه یادآور شد: مسافرانی که از جنوب کشور قصد سفر به شمال را دارند، می‌توانند بدون ورود به تهران مستقیم از جاده قم به گرمسار و از طریق آزادراه جدید به سمت پردیس حرکت و در نهایت به شمال کشور سفر کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا