بازدید و نظارت جدی بر آرایشگاه‌های زنانه و سفره‌خانه‌های سنتی پردیس/ درخواست غربال و انتقال معتادان جمع‌آوری شده به کمپ‌های ترک اعتیاد پردیس

بازدید و نظارت جدی بر آرایشگاه‌های زنانه و سفره‌خانه‌های سنتی پردیس ازجمله مصوبات جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پردیس بود.
به گزارش صبح پردیس؛ جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پردیس به ریاست مرتضی حیدری فرماندار و با حضور صادق بنیادی معاون سیاسی و انتظامی فرماندار، نمایندگان بخشداری‌های بومهن و جاجرود، شهرداری‌های شهر پردیس و شهر بومهن، فرماندهی انتظامی، ناحیه مقاومت بسیج، بهزیستی، شبکه بهداشت، اداره ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه‌های آزاد اسلامی و پیام نور شهرستان در محل فرمانداری شهرستان پردیس برگزار شد.
در این جلسه کمیته‌های زیرمجموعه گزارشی از فعالیت خود را ارائه کردند و نمایندگان اداره بهزیستی پردیس ضمن ارائه آماری از ظرفیت پذیرش مراکز ترک اعتیاد، خواستار انجام هماهنگی با این کمپ‌ها برای پذیرش معتادان جمع‌آوری‌شده از سطح شهر و غربالگری آنها توسط شبکه بهداشت و درمان پردیس شدند.
در ادامه نماینده فرماندهی انتظامی شهرستان نیز گزارش کشفیات انجام‌گرفته ارائه کرد و از افزایش گشت‌های انتظامی و کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان به‌عنوان برنامه‌های تکمیلی این فرماندهی در سال جدید نام برد.
در پایان و پس از تبادل‌نظر حاضرین مقرر شد شبکه بهداشت به همراه اداره صنعت، معدن و تجارت، بازدید و نظارت بر آرایشگاه‌های زنانه و سفره‌خانه‌های سنتی را با جدیت انجام دهند، همچنین اعضای شورا پیشنهادها و برنامه‌های خود را برای سال جدید ارائه کنند تا برای اجرا اعلام شود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا