آرامستان پردیس در دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود

فرماندار پردیس گفت: کلنگ احداث آرامستان شهر پردیس در دهه مبارک فجر بر زمین خواهد خورد.

 

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس از پردیس، نشست شورای اداری شهرستان پردیس بعدازظهر امروز با حضور مسوولان ادارات این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری پردیس برگزار و مسوولان درخصوص روند برگزاری انتخابات و جلب مشارکت حداکثری شهروندان به تبادل نظر پرداختند.

محسن قضاتلو فرماندار پردیس در پایان این نشست در جمع خبرنگاران در خصوص مصوبات این جلسه اظهار کرد: این جلسه با محوریت انتخابات برگزار شد تا دستگاه ها برای کمک، مشارکت، حضور و جلب مشارکت مردمی و در راستای وظایف خود اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی درخصوص مشخص کردن حد و حدودی برای مدیران ادارات، گفت: اعلام کردیم دستگاه‌ها در راستای ماموریت‌های ذاتی خود و در راستای تکریم و اغنای ارباب رجوع، همچنین گره گشایی از مشکلات شهروندان دقت نظر داشته باشند.

فرماندار پردیس افزود: مسوولان و ‌کارمندان دستگاه‌ها باید از فضای ماه رجب، ماه شعبان و دهه مبارک فجر برای تبیین دست‌آوردهای انقلاب و برگزاری برنامه‌های نشاط‌آور استفاده کنند.

قضاتلو با اشاره به جلب مشارکت مردمی برای حضور در انتخابات، ابراز کرد: مهمترین موضوع این جلسه تکریم ارباب رجوع، دیدار چهره‌به‌چهره، حضور مسوولان در بین مردم، همچنین استفاده از ظرفیت‌های شهرستان برای حل مشکلات و معضلات مردم بود.

وی در خصوص اعلام موضوعاتی در حوزه انشعابات آب، گاز و برق مدارس عنوان کرد: مقرر شد مشکل انشعابات مدارسی که جزو حوزه‌های انتخابیه هستند به سرعت رفع شود و کمک شود این موضوعات پیش از آغاز انتخابات رفع شود.

فرماندار پردیس درخصوص تحویل مساکن مهر و جلب رضایت متقاضیان این واحدها در پردیس نیز اذعان کرد: در دهه مبارک فجر تعداد زیادی از واحدهای مسکن مهر افتتاح و به مالکان تحویل می شود و در ادامه برنامه‌ای ویژه را برای رفع مشکل انشعابات واحدهای مسکن مهر که در گذشته افتتاح شده‌اند را در دستور کار قرار داده‌ایم.

قضاتلو درخصوص وضعیت آرامستان و متروی تهران_پردیس، بیان کرد: کلنگ احداث آرامستان شهر پردیس در دهه مبارک فجر بر زمین خواهد خورد و متروی پردیس مسیر عادی خود را برای آغاز پروژه طی می کند و از این مسیر خارج نشده است.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا