آرامستان، میدان بزرگ تره‌بار و کشتارگاه نیازی ضروری برای شهر پردیس

شهردار شهر پردیس از تداوم پیگیری‌های این مجموعه برای ایجاد امکاناتی نظیر آرامستان، میدان بزرگ میوه و تره‌بار، محل بارانداز زباله و نخاله، مرکز تهیه مصالح ساختمانی و کشتارگاه در این شهر خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، محمد لاله اظهار داشت: از جمله مهم‌ترین کاستی‌های حال حاضر شهر پردیس می‌توان به فقدان فضاهایی شامل آرامستان، میدان بزرگ میوه و تره‌بار، محل بارانداز زباله و نخاله، کشتارگاه و مرکز تهیه مصالح ساختمانی اشاره کرد که این فضاها در طرح تفصیلی اولیه شهر دیده نشده است.

وی افزود: به‌هرروی، شهر پردیس به‌مانند هر نقطه دیگری شاهد ثبت وقایع حیاتی شامل ولادت و ممات است و باید خدماتی در حوزه آرامستان به آنها ارائه شود تا مشقات بعد مسافت و دشواری‌های تدفین متوفی در تهران و سایر نقاط کشور بر بار غم و اندوه بازماندگان اضافه نشود.

لاله اضافه کرد: میدان بزرگ میوه و تره‌بار و کشتارگاه نیز با توجه به افزایش جمعیت پردیس و تحویل تدریجی واحدهای مسکن مهر نیازی اساسی است تا شهروندان در تهیه مایحتاج روزانه خود دچار مشکل نشوند.

شهردار پردیس خاطرنشان کرد: کمبودهای یادشده برای شهری که در آینده‌ای نه چندان دور جمعیتی بالغ‌بر 500 هزار نفر را در خودپذیراست، مشکل‌ساز خواهد شد و باید از امروز در قالب بازنگری در طرح جامع و تفصیلی، فکری برای سال‌های آتی کرد.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر ایجاد امکاناتی ازاین‌دست موجبات پویایی اقتصاد شهری و در نتیجه توسعه کارآفرینی را در بستری مناسب فراهم می‌سازد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا