آتش نشانان شهرداری بومهن تجلیل شدند

بمناسبت روز آتش نشانی  آیین تجلیل از زحمات، فداکاری‌ها و تلاش‌های آتش نشانان شهرداری بومهن با حضور مسئولین شهرستانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس،  این مراسم با حضور فرماندار، معاون سیاسی انتظامی، فرمانده سپاه شهرستان پردیس، بخشدار، مدیر دفتر امام جمعه شهرستان، شهردار و اعضای شورای شهر در مرکز آتش‌نشانی شماره یک این شهر برگزار شد.

در ادامه فرماندار شهرستان پردیس از احداث 2 ایستگاه آتش‌نشانی دیگر در شهر بومهن خبر داد و گفت : شهردار و اعضای شورای شهر به سرعت در حوزه‌های ورزشی، آموزش و باز آموزش برای یادآوری دوره‌ها ورود کرده و برای تجهیز ماشین‌آلات آتش‌نشانی اقدام کنند.

قضاتلو ادامه داد : ٢ ایستگاه آتش‌نشانی برای شهر بومهن بسیار کم است و باید یک ایستگاه در مناطق با تراکم بالا و یک ایستگاه کوچک برای ورود به محلاتی با عرض کم احداث کرد.‌

پس از قضاتلو و در ادامه مراسم تجلیل از اتش نشانان عزیز شهر بومهن فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت : در حصر آبادان نمونه کوچکی از ایثارگری‌های آتش‌نشانان را مشاهده کردیم.

سرهنگ ابراهیم گرمابدری، فرمانده سپاه ناحیه علی‌ابن موسی الرضا(ع) شهرستان پردیس افزود : باعث امیدواری است که افراد حاضر در این سازمان آمادگی کامل خود برای حضور در عملیات‌ها را حفظ میکنند و این آمادگی در خون ایرانی ها بوده و حصر آبادان نمونه کوچکی از آن را مشاهده کردیم.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس افزود: زمانی که امام راحل اعلام کردند باید حصر آبادان شکسته شود عملیات ثامن الائمه آغاز شد و در ۵ مهر بمباران هوایی بعثی‌ها پالایشگاه نفت این شهر را طعمه حریق کرد، در آن برهه با تانکر آب را به آتش‌نشانان می رساندند و مردم نیز به کمکشان آمدند اما در میان اطفاء حریق رژیم بعث عراق باز هم این منطقه را بمباران کرد که منجر به شهادت ۱۷ آتش‌نشان عزیز شد.

در بخش بعدی سرپرست شهرداری بومهن با بیان تبریک روز آتش‌نشان به تمام نیروهای پر تلاش و زحمتکش آتش نشانی و خدمات شهری شهرداری بومهن گفت : این که لازمه‌ی شغل آتش‌نشانی ایثار و گذشت است ، چرا که به دل آتش زدن و آغوش خود را بر روی خطر گشودن آتش‌نشانان برای نجات دیگران روحی بزرگ می‌خواهد.

سرپرست شهرداری بومهن گفت: شغل آتش‌نشانی بسیار مقدس و نیازمند همتی بلند از جنس ایثار و گذشت است.

در پایان این مراسم علیرضا کوچکی، فرمانده سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بومهن ضمن گرامی‌داشت و تبریک این روز به همکاران خود در سراسر کشور، گزارش مختصری از عملکرد یکساله آتش‌نشانی شهرداری بومهن ارائه داد و پس از آن با حضور مسوولان با اهدای لوح و هدایایی از زحمات یکساله آتش‌نشانان شهرداری بومهن تقدیر شد.

انتهاي پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا