آتش‌سوزی در پردیس جان ۶ نفر را گرفت

رئیس آتش نشانی پردیس گفت: حادثه آتش سوزی در روستای کرشت این شهرستان ۶ نفر را به کام مرگ کشاند.

به گزارش صبح پردیس به نقل از ابرنا؛ مهدی درفکی اظهار داشت: تاکنون ۳ نفر در این حادثه مجروح و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه در کارخانه اسفنج سازی در روستای کرشت اتفاق افتاد و عوامل اورژانس، آتش نشانی و نیروی انتظامی در صحنه حضور دارند.

«مجتبی خالدی» سخنگوی اورژانس کشور نیز در حاشیه حادثه حریق به خبرنگاران گفت: این حادثه به دلیل بی احتیاطی در استفاده همزمان از چسب و بنزین روی داد و فوم های موجود در کارگاه مشتعل شد.

وی با اشاره به جزئیات فوت شش کارگر کارخانه، اظهار داشت: تعدادی از کارگران نزدیک حریق بودند و برخی فاصله داشتند، ۶ نفر از آنها برای فرار از حریق به داخل سوله رفتند و پس از مدت کوتاهی در میان شعله های آتش گرفتار شدند.

سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به گرفتار شدن ۳ زن و ۳ مرد بر اساس شواهد در سوله شعله ور، اظهار داشت: افراد محبوس در سوله به دلیل شدت سوختگی قابل شناسایی نیستند و تشخیص نهایی بر عهده همکاران پزشک قانونی برای شناسایی ۶ نفر فوت شده است.

خالدی گفت: در این حادثه ۵ نفر هم مصدوم شدند، سه نفر از آنها به دلیل جراحات کم توسط همکاران اورژانس در محل حادثه درمان شدند و یک نفر به دلیل شدت جراحات در سوختگی با اورژانس هوایی به تهران اعزام شد و نفر دوم هم با ۲۰ درصد سوختگی به بیمارستان تهران اعزام شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای اطفای حریق و امدادرسانی به مصدومان حادثه اظهار داشت: به محض اعلام حادثه از سوی مرکز اطلاعات اورژانس ۴ دستگاه آمبولانس به محل اعزام و اورژانس هوایی در لحظات اولیه حادثه برای انتقال مصدومان حاضر شد.

سخنگوی اروژانس کشور ادامه داد: با توجه به گسترده بودن حریق با بیمارستان سوانح و سوختگی برای اعزام مصدومان هماهنگی لازم انجام شد تا آمادگی پذیرش بیماران را داشته باشند.

خالدی با ابراز تاسف از فوت ۶ نفر در این حادثه، اظهار داشت: ۶ نفری که داخل سوله گرفتار شدند هیچ راه فراری به بیرون نداشتند و در این حادثه جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا