آبرسانی با تانکر به واحدهای فاز ۸ مسکن مهر پردیس/ خودداری مالکان از سکونت در این واحدها

در حالی که از واگذاری و تحویل برخی واحدهای مسکن مهر شهر پردیس ماه‌هاست می‌گذرد، گزارش‌ها حاکی از نبود آب، برق و گاز و خودداری مالکان از سکونت در این واحدها به دلیل نبود خدمات زیربنایی است.

به گزارش صبح پردیس، برخی از متقاضیان مسکن مهر در گزارش اعلام می‌کنند که با گذشت یک سال از افتتاح برخی واحدهای مسکن مهر هنوز این واحدها مشکلات عدیده‌ای مثل نبود خدمات زیربنایی دارند.

نبی‌الله قدیری نماینده بخشی از متقاضیان مسکن مهر در تماس با خبرگزاری فارس می‌گوید: با گذشت یک سال از افتتاح زون 4 شمالی فاز 11 هنوز این واحدهای مسکونی از روشنایی معابر بی‌بهره هستند و برخی واحدها نیز از نبود آب و برق و گاز رنج می‌برند و به همین دلیل مالکان نمی‌توانند در این واحدهای مسکونی ساکن شوند.

وی افزود: در فاز 8 محله دنا (جهاد نصر زنجان) با اینکه واحدهای مسکونی تحویل شده است، آب در این واحدها به روش تانکر آبرسانی می‌شود.

قدیری با اشاره به اینکه 45 متقاضی از 290 متقاضی در فاز 8 جهاد نصر و امیر ساوالان ساکن این واحدهای مسکونی هستند، گفت: تأمین آب، برق و گاز گفته شده است که برعهده پیمانکار است و وعده‌هایی داده شده تا مشکلات برق رفع شود، اما مشکلی که وجود دارد این است که شرکت گاز اعلام می‌کند تا زمانیکه در یک مجتمع مسکونی 10 نفر ساکن نشوند به این واحدهای مسکونی گازرسانی نخواهد شد.

قدیری خاطرنشان کرد: در فاز 8 آبرسانی با تانکر صورت می‌گیرد و فعلاً آب با این تانکرها در مخازن 800 لیتری ذخیره و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی از مالکان و متقاضیان مسکن مهر مستأجر هستند و نمی‌توانند در این واحدهای مسکونی که اقساط آن از 398 هزار تومان تا 800 هزار تومان است ساکن شوند بنابراین از مسئولان درخواست می‌شود در این خصوص رسیدگی کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا