آئین کلنگ زنی احداث شبستان مقبره شهدای گمنام شهر بومهن

کلنگ آغاز عملیات احداث شبستان مقبره شهدای گمنام شهر بومهن با حضور مسئولان شهرستانی بر زمین زده شد.

به گزارش صبح پردیس، آئین کلنگ زنی احداث شبستان مقبره شهدای گمنام بومهن با حضور فرماندار پردیس، امام‌جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر بومهن، بخشدار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرماندهی انتظامی، روسای ادارات و نهادها و جمعی از خانواده معظم و معزز شهدا و ایثارگران با حضور در پارک برکت انقلاب شهر بومهن برگزار و طی آن ضمن گلباران و غبارروبی مزار شهدا به ساحت مقدس شهیدان ادای احترام شد.

شهردار بومهن در آیین کلنگ زنی “شبستان مقبره شهدای گمنام” با بیان این سخن گفت: شهدا مهم‌ترین سرمایه و هستی خود؛ یعنی جان خویش را تقدیم خدا کردند. آزادگی و آرامش امروز جامعه؛ مرهون خون “شهیدان” است.

سعید علی بخشی اظهار داشت: با یاری خداوند و تلاش مدیریت شهری بومهن، فاز اول احداث یادمان شهدای گمنام شهر بومهن طی سال گذشته با چهارصد و دوازده میلیون تومان اعتبار احداث شده است.

گفتنی است بر اساس برنامه زمان‌بندی موجود قرار است عملیات احداث فاز دوم این طرح که شامل احداث شبستان مقبره شهدا به  متراژ  ۳۵۰ مترمربع است از اول مهرماه آغاز و در دهه مبارک فجر آماده بهره برداری گردد.

شهردار بومهن افزود: اعتبار اولیه در نظر گرفته شده برای احداث این پروژه یک میلیارد و صد تومان است و قطعا با توجه به فرآیند مراحل احداث قابل افزایش است.

وی اضافه کرد: در راستای تکمیل پروژه شبستان، به زودی عملیات احداث فازهای بعدی شامل کتابخانه، مکتب القرآن و سرویس بهداشتی آغاز می گردد و انشاء الله در پایان به عنوان یک پایگاه فرهنگی – اجتماعی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا