آئین کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به شهرک امام رضا(ع) (اوزون تپه)

کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به شهرک امام رضا (ع) (اوزون تپه) با حضور مسئولان استانی و شهرستانی بر زمین زده شد.

به گزارش صبح پردیس،  با حضور محمد تقی‌زاده معاون عمرانی استاندار، سید فرید موسوی و فاطمه سعیدی نمایندگان مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام توسلیامام جمعه شهرستان پردیس، عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان، سعید علی بخشی شهردار بومهن، احمد جوشنلو رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بومهن و دیگر مسئولان شهرستان پردیس و استقبال پرشور شهروندان، کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به شهرک امام رضا (ع) (اوزون تپه) بر زمین زده شد.

بنا به گفته مسئولان شرکت گاز با توجه به توپوگرافی سخت این منطقه عملیات انتقال خط لوله اصلی و فرعی به‌زودی آغاز و تا شروع فصل زمستان به اتمام خواهد رسید.

شهردار بومهن در حاشیه مراسم کلنگ زنی پروژه گازرسانی به شهرک امام رضا (ع) گفت: خدمات شهری مانند آسفالت، جدول کشی و غیره پس از اتمام عملیات گازرسانی آغاز خواهد شد.

وی افزود: اختلافات بین دستگاه‌های دولتی، از نظر خدمات‌رسانی و اجرای قوانین در این منطقه، باعث ایجاد مشکلات عدیده برای ساکنین این منطقه شده کهمحدودیت‌ها و محرومیت از امکانات را برای مردم به همراه داشته است.

علی بخشی تاکید داشت: شهرداری بومهن جهت رفع مشکلات اهالی محله اوزونتپه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

شهردار بومهن اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی‌های جدید و پیگیری‌هایمسئولین استانی هرچه سریع‌تر مشکلات اوزون تپه در دو بازه زمانی کوتاه مدت وبلند مدت به صورت ریشه‌ای رسیدگی و حل شود.

گفتنی است اراضی منطقه ازون تپه متعلق به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است و کاربری آن فضای سبز است و به علت وجود مشکلات در مالکیت ومحدودیت های قانونی، شهرداری بومهن تا کنون مجاز به ارائه خدمات به ساکنین این منطقه نبوده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا