مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران:

آئین معارفه شهردار خسرو آباد پردیس در بخش جاجرود برگزار شد/ مشارکت شهروندان در اداره شهر از بروز تخلفات جلوگیری می کند

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری تهران گفت: مشارکت شهروندان در اداره شهر از بروز تخلفات جلوگیری می کند.

به گزارش صبح پردیس به تقل از خبرگزاری مهر، علیرضا طاهری نسب در آئین معارفه شهردار خسرو آباد پردیس در بخش جاجرود اظهار داشت: ایجاد درآمد پایدار برای اداره امور شهر در مدیریت شهری بسیار مهم است.

وی گفت: خلاقیت و نوآوری در ایجاد منابع درآمدی پایدار در روستا و افزایش مشارکت شهروندان می‌تواند شهرداری را از ورود به بحث تخلفات ساختمانی برای اداره شهر نجات دهد و اعضای شورا باید یکی از مطالبات خود از شهردار شهر تازه تأسیس خسروآباد را این موضوع قرار دهند و برای تحقق آن تلاش کنند.

طاهری نسب امید آفرینی، ایجاد نشاط اجتماعی، اطمینان بخشی، روحیه جهادی و اخلاق مداری را از مؤلفه‌های مهم پاسخگویی به مردم ذکر کرد و افزود: کاهش حضور مردم در ادارات به ویژه شهرداری برای پیگیری امور که با هوشمند سازی شهرها تحقق می‌یابد نیز بسیار مهم است که با توجه به تازه تأسیس بودن شهر خسروآباد، تأمین زیر ساخت‌های آن با سهولت بیشتری انجام می‌گیرد.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری تهران در پایان ارتباط مداوم با مجموعه‌های بالادستی و همراهی، همدلی با مجموعه شورای اسلامی و استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و کاردان را موجب تسریع در پیشرفت شهر ذکر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا