شهردار بومهن:

۸ مورد عملیات ساختمانی غیرمجاز در بومهن متوقف و پلمب شد

شهردار بومهن گفت: با هدف اجرای تبصره یک ماده صد قانون شهرداریها ۸ مورد عملیات ساختمانی غیر مجاز در محله هوا فضا تعطیل و کارگاه‌های ساختمانی پلمب شدند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، مجتبی رضا زاده اظهار داشت: در راستای برخورد قانونی با ساخت و سازهای خلاف ضوابط فنی و شهرسازی و نیز رعایت نشدن تراکم زیربنایی و ساختمانی به استناد تبصره یک ماده صد قانون شهرداریها، با حضور مدیران شهری بومهن و نمایندگان مجموعه های نظارتی عملیات ساختمانی غیرمجاز، پروژه های عمرانی یاد شده تا تعیین تکلیف قطعی با نصب بنر پلمپ شد.

وی ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری بومهن مصمم است با بکارگیری و استفاده از همه ظرفیت های قانونی موجود، با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز برخورد کند.

شهردار بومهن گفت: واحد نظارت و کنترل ساختمانی به طور شبانه روزی و به صورت محسوس و نامحسوس، با هدف مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهر گشت‌زنی نموده و از هرگونه تخلف ساختمانی جلوگیری می‌کنند.

رضا زاده گفت: ساخت و سازهای شهری به صورت غیرقانونی و بدون نظارت کارشناسی نه تنها موجب آسیب زدن به سیما و منظر شهری می گردد بلکه چهره و مبلمان شهری و نیز روند شهرسازی اصولی و قانونی را با مشکل روبرو می سازد.

وی ادامه داد: بر اساس ماده ۱۰۰ قانون شهرداریها، مالکین اراضی و املاک واقع در محدوده و حریم شهر، قبل از هرگونه فعالیت عمرانی یا تفکیک اراضی و شروع عملیات ساخت و ساز می بایست از شهرداری مجوز لازم را دریافت کنند و در غیر اینصورت اگر فردی یا مالکی اقدام به ساخت ساز غیر مجاز نماید شهرداری حسب وظیفه ذاتی و قانونی به طور جدی و قاطع بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

شهردار بومهن گفت: از شهروندان بومهن درخواست و انتظار داریم تا به عنوان ناظر و چشم بینای مدیریت شهری، هرگونه ساخت و ساز غیر قانونی را گزارش کنند تا با اقدام به موقع شاهد این نابسامانی ها نباشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا