۴۳۵ دانش آموز در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان پردیس شرکت کردند

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس گفت:در این شهرستان ۴۳۵ دانش آموز برای ورود به مدارس تیز هوشان در آزمون ورودی شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، محمد فروتن اظهار داشت: این آزمون در روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ ۲۶ و ۲۷ خرداد برگزار شد.

وی با اشاره به بازدید علی بهرامی، مدیر کل امور اداری و مالی سمپاد از حوزه های آزمون ورودی مدارس تیزهوشان، اظهار داشت: این مدارس به دلیل داشتن کیفیت و امکانات آموزشی بالا نسبت به سایر مدرسه ها، مورد توجه بسیاری از والدین و دانش‌آموزان قرار دارد.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان پردیس گفت: این آزمونها برای شناخت استعدادهای برتر از میان دانش‌آموزان مستعد در دو پایه تیزهوشان ششم به هفتم و تیزهوشان نهم به دهم در مدارس استعداد درخشان برگزار می شود که در قالب هماهنگ و به صورت کشوری است.

به گزارش ایرنا،هر ساله مرکز ملی سنجش و پذیرش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان برای جذب دانش آموزان توانمند اقدام به برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان در دو پایه هفتم و دهم می کند و مدارس تیزهوشان به دلیل داشتن کیفیت و امکانات آموزشی بالا نسبت به سایر مدارس، مورد توجه بسیاری از والدین و دانش آموزان قرار دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا