۳۸۷ اشتغال جدید با تسهیلات بنیاد برکت در پردیس ایجاد شد

فرماندار شهرستان پردیس گفت: طی چهار ماه گذشته ۳۸۷ نفر اشتغال جدید در شهرستان از محل تسهیلات طرح سرمایه‌گذاری حمایتی اشتغال بنیاد برکت، تحت عنوان طرح «سحاب» ایجاد شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، عبدالعظیم رضایی اظهار داشت: تاکنون ۱۲۹ طرح به ارزش ۵۴ میلیارد ریال اعتبارات مربوطه را جذب کرده‌اند که این رقم نشان از موفقیت ۸۶ درصدی شهرستان در معرفی و جذب اعتبارات طرح سحاب است و ۳۸۷ نفر اشتغال جدید با استفاده از اعتبارات جذب شده، ایجاد شده است.

وی با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده میان استانداری تهران و بنیاد برکت به منظور واگذاری تسهیلات طرح سحاب تا سقف ۵۰ میلیون تومان برای ایجاد اشتغال خانگی و مشاغل خرد، توضیح داد: سهمیه ۱۷۰ طرح برای شهرستان پردیس در نظر گرفته شد و در فاصله چهار ماه بعد از ابلاغ، ۱۵۰ طرح به ارزش ۶۲ میلیارد ریال پس از بررسی و تأیید کمیته شهرستانی به بانک عامل معرفی شدند.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: رویکرد اصلی بنیاد برکت اشتغال زایی و توانمند سازی اقتصادی در مناطق محروم و برخی از شهرهای حاشیه ای است و در این راستا شناسایی و بررسی طرح های افراد واجد شرایط توسط کارشناسان در دستور کار قرار دارد.

رضایی توضیح داد: طرح سرمایه گذاری حمایتی اشتغال بنیاد برکت باهدف حمایت از سرمایه گذاران و کار آفرینان برای رسیدن به اشتغال پایدار و محرومیت زدایی در منطقه اجرا می شود.

وی افزود: برای رفع دغدغه شاعلان چهار ماه دوره تنفس در نظر گرفته شده است تا بازپردخت وام پس از استقرار و درآمد زایی آغاز شود و مدت بازپرداخت تسهیلات ۴۸ تا ۶۰ ماه با احتساب دوره تنفس است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا