۳۳ هزار واحد مسکن مهر پردیس تا شهریور ماه افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: ساخت ۱۵ هزار واحد مسکن مهر پردیس تا اردیبهشت ماه، ۱۸ هزار واحد تا پایان شهریور ماه و ۴۵۰۰ واحد مسکن مهر تا پایان سال ۹۹ به اتمام خواهد رسید.

به گزارش صبح پردیس، سید مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در مراسم افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در فاز ۱۱ پردیس، ضمن خیرمقدم به حضار، اظهار کرد: به مناسبت ایام دهه فجر ۱۴۰۰ میلیارد تومان پروژه در پردیس افتتاح شده و از مجموعه ۸۲ هزار رو ۵۰۰ واحد مسکن مهر پردیس به ۴۵ هزار واحد افتتاح شده رسیدیم.

وی گفت: تا اخر امسال در بخش تکمیل واحد و انتقال انشعابات ۱۵ هزار واحد دیگر تکمیل میشوند و با توجه به محدودیت آسفالت ریزی در پردیس، پیشبینی میشود تا پایان اردیبهشت ۱۵ هزار واحد دیگر هم به اتمام برسد و در مجموع ۶۰ هزار واحد تعیین تکلیف میشوند.

هدایت افزود: کار ساخت ۱۸ هزار واحد در دست انجام است و ۴۵۰۰ واحدی که ساخت آنها به تازگی و از اواخر سال گذشته و یا امسال آغاز شده تا پایان سال ۹۹ به اتمام می‌رسند.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس ادامه داد: ۴۵۰۰ واحد مسکن مهر پردیس تا پایان ۹۹ به اتمام میرسد اما باقی واحدها تا شهریورماه تعیین تکلیف میشوند اما ما با قیمت روز به ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای اتمام نیاز داریم که ۱۰۰۰ میلیارد تومان از طریق منابع داخلی شرکت عمران و با اعتماد مردم با فروش عرصه محقق می شود.

وی اضافه کرد: ۱ هزار میلیارد تومان از طریق وام تبصره هشت که به تائید بانک مسکن رسیده و فقط مصوبه بانک مرکزی باقی مانده است و این مبلغ به نقدی تزریق خواهد شد.

هدایت تصریح کرد: ۸۰۰ میلیارد تومان از طریق مانده آورده بانک مسکن، مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان از طریق تهاتر پیشبینی شده و امروز یک هزار میلیارد تومان را با مصوبه شرکت مادر تخصصی و صدور مجوز تهاتر، محقق می شود.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس افزود: مبلغ ۹۰۰ میلیارد تومان نیز از طریق قراردادهای مشارکتی تامین میشود و با این منابع که نشان میدهد ما به امید دولت نمانده ایم و با تامین آن مسکن مهر پردیس مشکل مالی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: امسال در مساکن مهر پردیس یک هزار و ۸۶۲ میلیارد تومان کار عمرانی انجام شده و ما از تمام منابع برای پیشرفت و تحویل مساکن مهر استفاده میکنیم.

هدایت با بیان اینکه اگر سال آینده دوبرابر کار کنیم مشکلی نخواهیم داشت، تاکید کرد: ۱۵ هزار واحد اردیبهشت ماه، ۱۸ هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان شهریور ماه و ۴۵۰۰ واحد مسکن مهر تا پایان سال ۹۹ به اتمام خواهند رسید.

وی تاکید کرد: سند ۱۳۰۰ هکتار اراضی دولتی اخد شده و در همین راستا زمین برای بیش از هشت هزار واحد به تعاونی های معبر واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس اضافه کرد: برای ۳ هزار واحد مسکن ملی ثبت نام آغاز شده و با شیوه نامه تدوین شده وزارت راه و شهرسازی این الگوی ساخت مسکن در سالهای بعد نیز برای دهک های پایین جامعه استفاده خواهد شد.

وی تصریح کرد: کارهای تصفیه خانه شماره دو فاضلاب پردیس به مرحله مجوز و اخذ فراخوان ساخت رسیزه و به زودی این پروژه آغاز میشود.

هدایت در خصوص متروی پردیس نیز گفت: طی قرارداد مشارکتی متروی پردیس به صورت ۳۰ به ۷۰ ساخته خواهد شد و ۲ دستگاه تی.بی.ام قرارگاه خاتم الانبیا به کار گیری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس افزود: توانستیم بخش زیادی از مشکلات را با تفاهم با ادارات مختلف، پیمانکاران و.. انجام دهیم و امیدواریم با کمک اصحاب رسانه و… مشکلات روز به روز کمتر شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا