۳۰ مدرسه پردیس صاحب مغازه می‌شوند

۳۰ مدرسه پردیس صاحب مغازه می‌شوند.

به گزارش صبح پردیس،   هدف از اجرایی کردن این رویکرد تأمین هزینه‌های مدارس اعلامشده است.

فرماندار شهرستان پردیس گفته است: ساخت ۳۰ باب واحد تجاری در مدارسی که شرایط و زمینه ایجاد واحدهای تجاری  را داشته باشند مصوب و به‌زودی اجرایی می‌شود.

عبدالعظیم رضایی عصر روز چهارشنبه در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساخت واحدهای تجاری در مدارس البته پس از بررسی کارشناسی مسائل فنی، اصول شهرسازی و ترافیکی، ایمنی دانش‌آموزان و با نظر دستگاه‌های مرتبط انجام می‌شود.

وی همچنین با اشاره بر لزوم درآمدزایی آموزش و پرورش اظهار داشت: پرداخت حق سرویسمعلمانی که از تهران به پردیس تردد می‌کنند به دلیل نداشتن درآمد کافی آموزش و پرورش به تعویق افتاده است و برای تأمین و انجام برخی از فعالیت‌ها، مدارس به درآمدزایی نیاز دارند.

فرماندار شهرستان پردیس  با بیان اینکه مشکل کمبود مدارس در فازهای ۵، ۸، ۹ و ۱۱ مسکن مهر پردیس در ابتدای سال تحصیلی رفع می شود خاطر نشان کرد: با مساعدت شرکت عمران شهر جدید پردیس و براساس پیش‌بینی‌ها مشکلی برای جمعیت ساکن در این فازها از نظر فضای آموزشی نخواهیم داشت.

رضایی گفت: در فاز۱۱ در حال حاضر ۲ واحد آموزشی فعال است که تا ابتدای مهر  ۳ واحد آموزشی دیگر در آن تجهیز و تحویل می‌شود.

به گفته وی در فاز۸ نیز ۲واحد آموزشی آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به ایجاد امکانات آموزشی در فاز۵ مسکن مهر پردیس اظهار داشت: آماده‌سازی و تحویل ۲واحدآموزشی جدید در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا