۲۴ میلیارد تومان از بودجه سال ۹۷ بومهن صرف عمران شهر شده است/ افزایش ۲۰ درصدی بودجه شهرداری بومهن در سال ۹۷

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن با بیان اینکه ۲۴ میلیارد تومان از بودجه سال ۹۷ بومهن صرف عمران شهر شده است، گفت:  بودجه شهرداری بومهن در سال ۹۷ افزایش ۲۰ درصدی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، محمود قانبیلی در اولین نشست هم اندیشی اعضای شورای اسلامی، شهرداران، دهیاران پردیس که با حضور معاون هماهنگی امور فنی و عمرانی استانداری و نماینده مردم تهران در مجلس برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: از مهم‌ترین اهداف و وظایف شورای شهر بومهن در دوره پنجم ایجاد یک نگرش نو و نوین نسبت به شهر و شهرداری و شورای شهر بود که همه خود را در برابر شهر مسئول بدانند.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر باید به وجود آورنده یک هنجار اجتماعی مناسب باشند افزود: در این صورت است که شورای شهر می‌تواند در عمل به مردم نشان دهند که مردم شورا را امین خود بدانند و به این درک برسند که اگر عوارض و هزینه‌ای را به شهرداری پرداخت می‌کنند بیشتر از آن عوارض خدمات دریافت خواهند کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن در ادامه با بیان اینکه هدف اصلی شورای شهر رضایت‌مندی مردم و تاکید بر تعامل و توسعه شهرستان است گفت: تسهیل در امور سرمایه‌گذاری در شهر یکی از موارد مهمی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم چرا که حضور بخش خصوصی عامل اعتمادسازی مردم شده و در این زمینه وحدت و هم گن بودن اعضای شورا بسیار مهم است.

*شورای اسلامی شهر بومهن طی 14 ماه اخیر حدود ۲۲۴ مصوبه عمرانی و فرهنگی داشته است

قانبیلی تعداد مصوبات شورای اسلامی پنجم بومهن از دوم اردیبهشت‌ماه سال ۹۶ تا دوم مردادماه سال جاری را ۲۲۴ مصوبه اعلام کرد و بیان داشت: اهم این مصوبات مربوط به بخش‌های عمرانی و فرهنگی بوده است.

وی بودجه سال ۹۷ شهرداری بومهن را ۴۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ۲۴ میلیارد تومان از این بودجه به بحث عمرانی این شهرستان اختصاص یافته است و نسبت به سال گذشته این بودجه ۲۰ درصد افزایش داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن یکی از موفقیت‌های شهرداری بومهن را واگذاری مسائل شهری به کمیسیون‌ها دانست و افزود: فعالیت جدی این کمیسیون‌ها سبب تعامل خوب با ادارات شده است که باعث موفقیت در این زمینه بوده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا