۱۱ نشست هماهنگی ستاد انتخابات در پردیس برگزار شده است/ آماده باش نهادها و دستگاه‌های دولتی شهرستان برای برگزاری انتخابات 1400

رئیس ستاد انتخابات شهرستان پردیس گفت: برای انتخابات پیش رو تاکنون ۱۱ نشست داخلی برای هماهنگی و برنامه‌ریزی در فرمانداری و بخشداری‌های بومهن و جاجرود برگزار شده است.

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرگزاری ایرنا، توکل لطفی اظهار داشت: در هر حوزه انتخابیه ۴ صندوق خواهیم داشت و حجم انتخابات در این دوره از نظر کار اجرایی و برنامه ریزی بسیار گسترده است.

وی با بیان اینکه به ۴۴ نفر از کارکنان فرمانداری ابلاغ همکاری در انتخابات داده شده، گفت: علاوه برکارکنان فرمانداری تعدادی از پرسنل بخشداری های بومهن و جاجرود برای همکاری دعوت شدند و در حال حاضر ۱۰ کمیته کاری برای برگزاری انتخابات تشکیل شده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان پردیس افزود: ستاد انتخاباتی بخش‌های شهرستان هم با فعالیت مضاعف برای انتخابات شوراهای شهر و روستا فعال می‌شود.

لطفی با بیان اینکه در انجام امور مربوط به انتخابات، کار معوقه نداریم، ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده تمامی امور مربوط به انتخابات روزآمد شده و در این راستا کار معوق نداریم و با دستور «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور پس از تشکیل ستاد انتخابات استان‌ها، ستاد انتخابات شهرستان تشکیل خواهد شد.

وی با اشاره به صدور اطلاعیه شماره ۴ وزارت کشور، عنوان کرد: در این اطلاعیه تاکید شده، کسانی که قصد نام نویسی و داوطلبی در انتخابات شهرها و روستا را دارند، طی سه ماه موظف به دریافت گواهی سوء پیشینه برای تکمیل مدارک داوطلبی خود هستند.

معاون سیاسی فرماندار گفت: ثبت نام مقدماتی از طریق سامانه انجام می شود و تاییدیه مدارک ارائه شده به فرمانداری و بخشداری های شهرستان ارسال خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای شروع ثبت نام داوطلبان شوراهای شهرها و روستاها در ۱۹ اسفند ماه سال جاری در شهرستان پیش بینی شده، اظهارداشت: هماهنگی لازم بین نیروهای مردمی، ادارات، دستگاه‌های اجرایی، مساجد حسینیه‌ها، نهادها، دستگاه‌های دولتی، نهادهای مردمی و کارکنان دولتی که بر اساس قوانین انتخابات موظف به همکاری هستند، ایجاد شده و تمامی آنها در حال آماده باش هستند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان پردیس گفت: انتخابات شورای شهر و روستا، انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات خبرگان به دلیل فوت دو نماینده از خبرگان و انتخاب یک نماینده جدید مجلس در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و پردیس به دلیل فوت نماینده پیشین، انتخاباتی هستند که در سال جدید برگزار می شوند.

لطفی با اشاره به حساسیت انتخابات سال ۱۴۰۰ به دلیل بیماری کرونا، اظهار داشت: این بیماری برگزاری انتخابات را تحت تاثیر قرار داده و با توجه به برگزاری انتخابات در ۲۸ اردیبهشت و گرم شدن هوا، صندوق‌های اخذ رای در حیاط مساجد، مدارس و حسینیه ها مستقر خواهند بود.

وی افزود: بر اساس تاکید «عبدالعظیم رضایی» فرماندار شهرستان پردیس و برنامه ریزی انجام شده، نمایندگان شبکه بهداشت و درمان در شعبات اخذ رای حضور خواهند داشت و هر نماینده شبکه بهداشت موظف به امضای صورتجلسه تنظیم شده در حوزه انتخابیه است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان پردیس گفت: رعایت دستور العمل های بهداشتی حجم کار را زیاد می کند اما دقت بیشتر در انجام امور، سلامت برگزاری انتخابات پیش رو را تضمین می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا