۱۱ دانش‌آموز پردیسی با رتبه ۳ رقمی در کنکور کرونایی پذیرفته شدند

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس گفت: در شرایط همه‌گیری بیماری کرونا ۱۱ دانش‌آموز در سطح شهرستان پردیس با رتبه سه رقمی و ۵ نفر دیگر در رشته پزشکی پذیرفته شدند.

به گزارش صبح پردیس، مصطفی حسنوند روزشنبه در نشست خبری به خبرنگاران گفت: آموزش مجازی عمر کوتاهی دارد و تحقق عدالت اجتماعی، دسترسی همگانی و آسان به محتوای آموزشی، آموزش‎تعاملی، کوتاه و جذاب با روش‌های نوین آموزشی را می توان از مشخصه‌های آن دانست.

وی با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در شهرستان پردیس گفت: آموزش‌های درسی و مهارت های زندگی و اجتماعی به شکل غیر حضوری در فضای مجازی با ارزشیابی مستمر مدیر، معاون، دبیران و معلمان در تمام مقاطع تحصیلی در حال اجرا است.

رئیس اداره آموزش و پرورش گفت: به منظور اصلاح فرایند آموزش مجازی ارزشیابی مستمربه همراه با ارائه بازخورد از طریق آزمون‌های کوتاه، سنجش تعاملی و فرصت مطالعه و پاسخ گویی انجام می‌شود.

حسنوند ادامه داد: آموزش در فضای مجازی علاوه بر افزایش سطح سواد به ابعاد مختلف آموزش از جمله آموزش مهارت های تربیتی، اجتماعی و مهارت زندگی می‌پردازد و تلاش برای رسیدن به اهداف والای تعلیم و تربیت در اولویت کار معلمان شهرستان در تمام مقاطع تحصیلی قرار دارد.

وی با تاکید بر اهمیت پذیرش دانش‌آموزان شهرستان در رشته های دبیری دانشگاه، اظهار داشت: فارغ‌التحصیلان این دانشگاه می‌توانند به راحتی جذب اداره آموزش و پرورش بشوند و در این راستا مشکل کمبود دبیر بومی در سطح شهرستان مرتفع شود.

رئیس اداره آموزش و پرروش شهرستان پردیس اظهار داشت: ارتباط پویا و ماندگار دانش آموزان با فضای آموزشی در شرایط همه گیری بیماری کرونا را می‌توان یک پشتوانه مستمر و آینده ساز برای دانش‌آموزان در اوقات تعطیلی کلاس و سپری در مقابل ‌آسیب های اجتماعی پیش روی دانش‌آموزان دانست.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا