۱۱۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در پردیس برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه علی بن موسی الرضا (ع) شهرستان پردیس نیز گفت: بیش از ۱۱۰ برنامه هفته دفاع مقدس و ۲۴ برنامه شاخص در این هفته برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، ابراهیم گرمابدری اظهار داشت: مسیر آسمانی برنامه اصلی ما در این هفته است که هر شب با روایت گری در بوستان نورالشهدای پردیس از اول تا ششم مهر ماه پس از نماز مغرب با نمایش هنری و رزمی در فضای باز بوستان نورالشهدا در قالب نمایشی پنج سکانسه و ۳۰ دقیقه ای و با هنرمندی بسیجیان اجرا می شود.

وی افزود: در کنار اجرای برنامه‌های متنوع، برپایی نمایشگاه تجهیزات نظامی و در کنار آن نمایشگاه تجهیزات اقتدار موشکی، پدافندی، و پهبادی نیز برپا خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه علی بن موسی الرضا (ع) پردیس گفت: برنامه زنان عاشورایی با تجلیل از همسران جانبازان و ایثارگران یکی دیگر از برنامه های هفته دفاع مقدس است.

گرمابدری با اشاره به حضور روایتگران شاخص کشوری در این هفته در پردیس ، توضیح داد: روایت های هشت سال دفاع مقدس را به بیانی شیوا و زیبا در جوار شهدای گمنام پردیس روایتگری می کنند.

وی ادامه داد: کاروان های مقاومت اعزام رزمندگان به جبهه های دفاع مقدس به طور نمادین در دو حوزه بومهن و پردیس و یک پایگاه بخش جاجرود اجرا می کنند و در ایام اربعین حسینی (ع) برنامه عزاداری با برپایی چندین غرفه خدماتی در بوستان نورالشهدا برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه علی بن موسی الرضا (ع) پردیس ادامه داد: در مساجد و پایگاه‌های مقاومت بومهن و جاجرود یادواره‌های شهدا را به صورت مجزا برگزار و چهارم مهرماه یادواره شهدای شهرستان پردیس در بوستان نورالشهدای فاز ۳ پردیس با حضور مسوولان کشوری برگزار خواهد شد.

گرمابدری افزود: در آستانه هفته دفاع مقدس با حضور مسوولان شهرستان برنامه گلباران وعطرافشانی مزار شهدا در تمام بوستانها و بر سرمزار تمام شهدا برای تجدید پیمان با آرمانهای والای این شهدا داشته برگزار می شود.

وی ادامه داد: تقدیر از پیشگامان مدافعان سلامت و کادر درمان در محل برگزاری نماز جمعه،تجلیل از فرزندان هفت شهید مدافع تیپ فاطمیون، نشست برخط در سامانه شاد آموزش و پرورش برای زنده نگه داشتن یاد خاطره شهدای دانش آموز بخش دیگری از برنامه های هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه علی بن موسی الرضا (ع) پردیس گفت: حضور مسئولان در مقابل منزل ۴۵ خانواده شهید برای تقدیر و تجلیل و زنده نگهداشتن یاد شهدا، پیاده روی از مزار تا مزار با حضور محبان سید الشهدا از میدان امام (رض) تا امامزاده سلطان مطهر (ع) بومهن، برگزاری ویژه برنامه یاد و خاطره ۱۷ شهید گمنام شهرستان در روز اربعین و روایتگری رزمندگان شهرستان نیز در برای این هفته برنامه ریزی شده است.

گرمابدری ادامه داد: تجلیل از فرماندهان دفاع مقدس را با همکاری و کمک دستگاه ها و نامگذاری خیابان های شهر را به نام شهدا برای زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا در شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا