گفتگوی رو در روی فرماندار پردیس با اهالی پردیس/ فاز ۱۱ دارای مشکلات عمرانی، اجتماعی و فرهنگی متعددی است

فرماندار شهرستان پردیس به همراه معاون عمرانی خود و بخشدار مرکزی پردیس ضمن اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد محمد رسول الله(ص) فاز ۱۱، با اهالی این منطقه گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، پورابراهیم در دومین روز کاری خود با حضور در فاز ۱۱ شهر پردیس و در نشستی با ساکنان این منطقه، از مشکلات این فاز مطلع شد.

در ابتدای این نشست و پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، امام جماعت مسجد پاره ای از مشکلات را بیان و در ادامه مدیران تعدادی از بلوک های این فاز به تشریح وضعیت و بیان معضلات موجود پرداختند.

در ادامه فرماندار پردیس با تاکید بر احیای کارکردهای مسجد گفت: مساجد باید در تراز انقلاب باشند و مردم جذب مساجد شوند زیرا مسجد مایه وحدت است و وحدت می تواند قدرت آفرین باشد.

وی ادامه داد: فاز ۱۱ دارای مشکلات عمرانی، اجتماعی و فرهنگی متعددی است و همکاری و وحدت ساکنان این منطقه و حضور و خدمت رسانی مسئولان می تواند بسیاری از این مشکلات را رفع کند، اما نباید از پیگیری مستمر مسائل خسته شد، برخی مشکلات نیازمند تصمیمات و اقدامات کشوری است و در برخی موارد کم کاری هایی وجود دارد که پیگیری‌های مردمی تاثیر زیادی بر تصمیم سازی و تصمیم گیری مسئولان خواهد داشت.

فرماندار پردیس تصریح کرد: در کنار پیگیری مردم، مسئولان نیز وظیفه دارند و باید پاسخگو باشند اما این پاسخگویی با کار اداری و روزمره محقق نمی‌شود و ما نیازمند اقدامی جهادی و تمام وقت هستیم و باید از فرصت مسئولیت برای ارتقای خدمت رسانی و کسب رضایت مردم بهره ببریم.

پور ابراهیم رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی را نیز نیازمند صرف وقت زیاد، برنامه ریزی و همکاری مردم مومن و انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: تاثیر رفتار ما بر دیگران بسیار زیاد است و باید خودمان سعی کنیم الگویی برای دیگران باشیم و همراه با اقدامات سلبی و قانونی، اقدامات و فعالیت‌های ایجابی را نیز با حمایت و مشارکت مردم در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا