گروه انذار ستاد کرونای پردیس از سوم آذر فعال می‌شود

فرماندار شهرستان پردیس گفت: گروه انذار ستاد کرونا در کنار تیم‌های بازرسی با لباس فرم از شنبه، سوم آذر با فعالیت‌های فرهنگی، اطلاع رسانی در مورد کرونا، جلوگیری از تجمعات و توزیع ماسک فعالیت خود را آغاز می‌کند.

به گزارش صبح پردیس، «عبدالعظیم رضایی» در حاشیه برگزاری کمیته مدیریت و مقابله با کرونا اظهار داشت: پیرو دستورجدید رئیس جمهوری و تصمیمات ستاد ملی کرونا و شیوع بالای بیماری و آمار فوتی‌ها مقرر شد با همکاری مسئولین و مشارکت شهروندان محدودیت‌های جدیدی اعمال و به طور مستمر اجرا شود.

وی ادامه داد: در این نشست که با حضور مشترک اعضای شورای تامین و ستاد کرونا برگزار شد، تشدید بازرسی و نظارت بر دستور العمل های ستاد مقابله با کرونا که لازم است در شهرستان اعمال شود، مطرح و مصوب شد.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: تیم های بازرسی شهرستان از ماه‌های گذشته با حضور نمایندگان، نیروی انتظامی، بازرسی فرمانداری،شبکه بهداشت و درمان ، اتاق اصناف و بازرسان قضایی گشت مشترک برگزار کردند و تشدید نظارت و بازرسی برای دستور العمل های جدید مقابله با کرونا در سطح شهرستان در نشست امروز مصوب شد.

رضایی با اشاره به سایر مصوبات نشست اظهار داشت: اصناف تنها تا ساعت ۶ عصر اجازه حضور در واحد صنفی خود را دارند و با متخلفین بی توجه به قانون وضع شده، برخورد قانونی می‌شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان پردیس ممنوعیت تردد از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح نداریم افزود: این محدودیت برای شهرستان پردیس اعمال نمی شود اما از شهروندان و اصناف درخواست وانتظار داریم به دستور العمل های ستاد مقابله با کرونا شهرستان توجه کنند تا به زودی وضعیت شهرستان به سفید برگردد.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: تردد شهروندان پردیسی به تهران مانعی ندارد اما رعایت موارد بهداشتی برای قطع زنجیره بیماری ضرورت دارد.

وی افزود: رده‌های شغلی ۳ و۴ به طور کامل تعطیل و گروه شغلی ۲ تنها تا ساعت ۱۸ مجاز به فعالیت هستند و در فعالیت گروه شغلی یک اختلالی ایجاد نخواهد شد.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: دستگاه‌های اجرایی با ظرفیت ۵۰ درصد از نیروها فعالیت می‌کنند و این رویه در دستگاه های ارائه دهنده خدمات ضروری با دو سوم ظرفیت نیروی انسانی اجرایی می شود.

انذار به معنای، آگاه ساختن و ترسانیدن از عواقب امری پیش از فرارسیدن آن است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا