کشف 165 فقره سرقت و دستگيري 116 نفر سارق در پرديس

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از اجراي طرح پاکسازي و ارتقاء امنيت اجتماعي در پرديس خبر داد و گفت: اين طرح ها از اول سال جاري به صورت هدفمند ،مستمر، برنامه ريزي شده و با قاطعيت در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمد که در شهريور ماه سال جاري تعداد 116 نفر سارق دستگير و165فقره سرقت کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، سرهنگ مراد صارمي در اين خصوص بيان داشت: با تلاش همکاران بنده، در پليس پرديس موفق به دستگيري 26نفر خرده فروش و کشف بيش از 22 کيلو و 841 گرم انواع مواد مخدر شدند.

وي در ادامه اظهار داشت: در اين طرح 141 دستگاه موتور سيکلت و خودرو متخلف توقيف و روانه پارکينگ شدند که نداشتن پلاك، حرکات نمايشي، تغيير درصداي وسيله نقليه، ايجاد مزاحمت براي شهروندان، پلاک مخدوش و رانندگي خطرناك از دلايل عمده توقيف اين وسائط نقليه بوده است.

فرمانده انتظامي شهرستان پرديس با بيان اينکه تعداد 116 نفر سارق دستگير و 56 دستگاه خودرو و موتور سيکلت سرقتي کشف شد، گفت هدف پليس از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را افزايش امنيت، آسايش و آرامش شهروندان برشمرد و خاطرنشان کرد: نيروهاي پليس با بکارگيري تمام توان عملياتي و انتظامي خود در تامين نظم و امنيت شهروندان تلاش مي‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا