کشف ۱۴۳۵ فقره انواع سرقت در پردیس/ ۱۲۰۹ سارق دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با تاکید بر لزوم رعایت قوانین و احتیاط های تامینی مردم گفت: طی ۶ ماهه ابتدای سال تعداد ۱۴۳۵ فقره انواع سرقت کشف و ۱۲۰۹ سارق نیز دستگیر و ۱۷۵ میلیارد ریال کالای قاچاق نیز کشف و ظبط شده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس، سرهنگ بهزاد عبدیان فرمانده انتظامی شهرستان پردیس اظهار‌ کرد: با اجرای طرح های مختلف در نقاط آلوده و جرم خیز در راستای تامین امنیت و ارائه خدمات گوناگون در حوزه های مختلف، شاهد افزایش رضایتمندی مردم و از اقدامات نیروی انتظامی و توفیقات پلیس در بخش های مختلف از جمله کشف سرقت، کشف کالای قاچاق، کشف مواد مخدر شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با همین نگرش و هدف گذاری در جهت افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و مبارزه بی امان با سارقان، فروشندگان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت عمومی بصورت مستر و متداوم از ابتدای سال جاری در سطح شهرستان اجرا شد.

رئیس پلیس شهرستان پردیس بیان کرد: در همین راستادر شش ماهه اول سال جاری تعداد ۱۴۳۵ فقره انواع سرقت کشف و ۱۲۰۹ سارق نیز دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شده است.

عبدیان با بیان اینکه پلیس پردیس در این مدت نزدیک به ۱۷۵ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف کرده است، معضل قاچاق را تهدیدی برای صنوف و اقتصاد کشور دانست.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در‌ پایان ضمن قدردانی از مشارکت و حمایت شهروندان از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار مربوط به فعالیتهای مجرمانه در شهرستان را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و انتقاد از پلیس را به ۱۹۷ اعلام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا