کشف انبار لوازم آرایشی در سیاه سنگ

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به انبار لوازم آرایشی در سیاه سنگ، گفت: سوله‌ متروکه‌ای که محل دپوی هزاران قلم لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ گذشته بود در حومه شرقی پایتخت کشف شد، ارزش ریالی این اقلام میلیاردها تومان است.

به گزارش صبح پردیس، سردار عبدالرضا ناظری اظهار کرد: سوله‌ متروکه‌ای که محل دپوی هزاران قلم لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ گذشته بود توسط پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان پردیس در حومه شرقی پایتخت کشف شد.

وی بیان کرد: بیشتر این اقلام خارجی هستند و به صورت قاچاق وارد کشور شده‌اند، برخی از این محصولات 16 سال پیش در کشورهای خارجی تولید و اکنون در این انبار دپو شده‌اند.

انبار لوازم آرایشی در سیاه سنگ حاوی محصولات تاریخ گذشته

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه در بازرسی بازرسان اداره بهداشت نیز فاسد شدن این محصولات تأیید شد، تصریح کرد: ارزش ریالی این اقلام میلیاردها تومان است.

وی در پایان با بیان اینکه در این انبار چندین مجسمه قاچاق هم کشف شد، متذکر شد: بنا بر اعتراف متهمان، این مجسمه‌ها بیشتر از کشورهای شرق آسیا وارد کشور شده‌اند، این انبار غیرمجاز برای بررسی بیشتر و اقدامات قضای توسط مأموران انتظامی مهر و موم شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا