کاهش چشمگیر مأموریت‌های چهارشنبه‌سوری در پردیس

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهر پردیس گفت: خوشبختانه امسال تعداد مأموریت‌های شب چهارشنبه‌سوری در پردیس نسبت به سال گذشته بسیار کمتر بوده و از ۲۶ مأموریت به چهار مورد رسید.

به گزارش صبح پردیس، مهدی درفکی در خصوص تعداد مأموریت‌های سازمان آتش‌نشانی در شهر پردیس اظهار کرد: خوشبختانه امسال تعداد مأموریت‌های شب چهارشنبه آخر سال نسبت به سال گذشته بسیار کمتر بوده و از ۲۶ مأموریت به چهار مورد رسید که یک مورد از آنها به دلیل عدم وجود مورد کنسل شده است.

وی بیان کرد: امشب ۴۴ نفر از پرسنل آتش‌نشانی شــهر پــردیــس در سه ایستگاه خرمدشت، پردیس یک و ایستگاه مرکزی شهر پردیس در آماده‌باش کامل بودند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی پردیس تصریح کرد: امسال با تغییر رویکرد سه نفر از پرسنل در سه نقطه شهر شامل واحد حمل و نقل، ساختمان شهرداری و واحد نقلیه ماشین‌آلات سنگین شهرداری مستقر و اقدام به مدیریت حوادث کردند.

وی در خصوص تفکیک اعزام‌های چهارشنبه‌سوری در پردیس اظهار کرد: آتش زدن لاستیک در میدان فردوس فاز ۴، آتش زدن لاستیک در خیابان نوروز فاز یک و یک‌ مورد آتش‌زدن سطل زباله در خیابان نخلستان فاز ۲ از اعزام‌های مؤثر عملیاتی ایستگاه‌های آتش‌نشانی پردیس بود.

درفکی اضافه کرد: یک مورد خودسوزی هم در بلوار سفیر امید اعلام شد که پس از اعزام موردی روئیت نشد و تیم اعزامی به ایستگاه بازگشت.

آرامش در چهارشنبه‌سوری در پردیس به سبب عدم استقرار اکیپ‌ها در شهر

وی تصریح کرد: امتیاز و برتری که امسال نسبت به سال گذشته داشتیم این بود که اکیپ‌ها در داخل شهر مستقر نشدند و طی اعزام‌ها از چراغ گردان و آژیر استفاده نشد و این تأثیر خوبی در آرامش شهر داشت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی پردیس ضمن توصیه به شهروندان در زمان وقوع آتش‌سوزی گفت: امیدواریم شهروندان برای خوشحالی زودگذر و کوتاه‌مدت آینده سخت و دشواری را با استفاده از مواد محترقه و آتش‌زا رقم نزنند و با رعایت این موارد سالی خوب و به دور از حادثه را پشت سر بگذارند.

وی در پایان متذکر شد: شهروندان با آتش‌زدن فضای سبز، درختان، روشن کردن آتش در مسیر عبور و مرور خودروها خطرات زیادی را برای سلامت هم‌وطنان ایجاد و چهره شهر را از زیبایی کنونی خارج می‌کنند که امیدواریم این موارد را در پردیس که مانند نگینی در استان تهران است، شاهد نباشیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا