پیمانکاران مسکن مهر پردیس واحدها را بدون نقص تحویل دهند

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرد: پیمانکاران موظف به تحویل واحدهای بدون نقص به مالکان مساکن مهر هستند و در صورت مشاهده تخلف با پیمانکاران خاطی برخورد خواهد شد.

به گزارش صبح پردیس، سید مهدی هدایت گفت: تحویل واحد بدون نقص، ارائه خدمات پس از تحویل واحد به متقاضیان، افزایش نیروی انسانی پاسخگو به متقاضیان در فرآیند تحویل واحدهای بدون نقص به مالکان در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

وی با اشاره به برگزاری جلسه با حضور تمام مدیران پروژه مسکن مهر پردیس، افزود: در این نشست نقاط قوت و ضعف خدمات رسانی به مالکان واحدهای مسکن مهر بررسی و مصوبات لازم الاجرایی در راستای ارائه خدمات بیشتر به مالکان و متقاضیان مساکن مهر پردیس به تصویب رسید.

مدیر عامل شرکت عمران از تشکیل تیم اورژانس رفع نواقص واحدها خبر داد و اظهار داشت: به منظور نظارت دقیق بر تحویل واحدهای بدون نقص این تیم برای سرکشی به واحدهای آماده تحویل و نظارت بر ارائه خدمات پس از تحویل بر عملکرد پیمانکاران تشکیل شده است.

تاکنون ۴۵ هزار واحد مسکن مهر در فازهای ۸، ۹، ۵، ۱۱ ساخته شده و بنا به دستور رئیس جمهورو تاکید و حمایت محمد اسلامی وزیر راه و شهر سازی تا پایان امسال تمام واحدها به جز واحدهایی که مشکل حقوقی دارند به مالکان واگذار خواهد شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا