طی بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بومهن صورت گرفت:

بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر بومهن/ بررسی روند ساخت پل مواصلاتی بلوار امام رضا به شهرک کشاورزی بومهن

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بومهن از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر رودهن از جمله پل مواصلاتی بلوار امام رضا به شهرک کشاورزی بازدید کردند.

به گزارش صبح پردیس، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بومهن از پروژه‌های عمرانی در حال اجرا شامل ساختمان جانبی آتش‌نشانی شماره 1، سالن ورزشی چندمنظوره، پیاده‌روسازی خیابان سپاه، بوستان هوافضا، پل مواصلاتی بلوار امام رضا به شهرک کشاورزی و احداث جاده انتهای خیابان بهار بازدید میدانی به عمل آوردند.

این بازدید به‌منظور پیگیری روند اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهر و همچنین مراحل پیشرفت و وضعیت پروژه‌های تکمیل‌شده و آماده بهره‌برداری در ایام دهه فجر انجام شد.

علی بخشی شهردار بومهن در حاشیه این بازدیدها با اشاره به پیشرفت مناسب این پروژه‌ها ضمن قدردانی از تلاش بی‌وقفه مجموعه عمران شهرداری، تداوم عملیات خدمت‌رسانی و تسریع در انجام امور را خواستار شد.

وی افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صحیح در جهت رفع مسائل و مشکلات شهر در راستای وظیفه خدمتگزاری شاهد خدمات‌رسانی مطلوب از سوی شهرداری به مردم عزیز شهرمان باشیم.

علی بخشی در پایان این بازدید ضمن تشکر از همراهی اعضای شورای شهر گفت: شهرداری بومهن تلاش می‌کند با تمام توان فعالیت‌های عمرانی و خدماتی را در آخرین روزهای باقی‌مانده سال به اتمام برساند و قطعاً هدفی جز رضایت شهروندان را ندارد.

همچنین محسن بخششی رییس شورای شهر بومهن نیز با ابراز رضایت از روند پیشرفت پروژه‌ها بیان کرد: باید پروژه‌های شهرداری بر اساس زمان‌بندی مشخص و طبق برنامه از پیش تعریف‌شده در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد تا از صرف هزینه‌های اضافی و نارضایتی شهروندان جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اولویت کاری در بخش عمران، اجرا و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری است، ضمن تأکید در تسریع پروژه‌های عمرانی، عنوان کرد: تکمیل پروژه‌های عمرانی قطعاً رضایت شهروندان را در پی دارد و امیدواریم شهرداری به سمت و سویی حرکت کند که این رضایت به حداکثر ارتقا یابد و شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر شهرمان باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا