شهردار پردیس:

پردیس بزرگترین کارگاه عمرانی کشور است/ شکوفایی توانمندی‌های بهشت تهران در گرو توجه بیشتر مسئولان است

شهردار پردیس ضمن اشاره به گوشه ای از توانمندی های این شهر، خواستار توجه بیشتر مديران ملي و استاني به این خطه شد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری پردیس، مرتضی همتی در آئین گشایش پروژه‌های دهه فجر اظهار داشت: پردیس مشهد شهادت نیست، اما مدفن شهدای گمنامی است که به بركت آنها مزار هر یک از این شهدای معزز به قطب فرهنگی شهر تبدیل شده اند.

وی گفت: پردیس، مطلع شرق استان تهران با آب و هوایی خوش و مردمانی خوش تر را باید به واسطه احداث ۹۰ هزار مسکن مهر و طرح اقدام ملی، بزرگترین کارگاه عمراني کشور خواند.

شهردار پردیس افزود: پردیس را باید شهر مردمان گریزان از رکود و تنبلی و عاشق کار و صنعت دانست، چراکه در این شهرستان چندین منطقه صنعتی بالفعل و ٨٥٠٠ واحد صنعتی فعال وجود دارد که بیش از نیمی از آنها در شهر پردیس استقرار دارند.

مرتضی همتی از پارک علم و فناوری پردیس به عنوان بهشت فناوری و بزرگترین پارک علم و فناوری خاورمیانه یاد کرد و گفت: پردیس همه ساله میزبان بزرگترین رویداد دانش آی. تی كشور است و محصولاتی منحصر به فرد در حوزه فرافناوری توسط دانشمندان پارک علم و فناوری پردیس تولید می شود.

وی با اشاره به نرخ رشد بی نظیر جمعیت شهر پردیس خاطرنشان کرد: نرخ رشد جمعیت پردیس ۱۰ برابر ميانگين نرخ کشور است و این شهر در آینده ای نزدیک میزبان جمعیتی بیش از برخی استان ها خواهد بود.

شهردار پردیس یادآور شد: شکوفایی استعدادها و توانمندی های مذکور نیازمند توجه بیشتر مسئولان ملي و استاني است تا خدای ناکرده این ظرفیت های بزرگ به هدر نرود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا