رییس اداره اطلاعات پردیس:

پردیس از کم معضل‌ترین شهرستان‌های استان تهران است/ شوراها بدانند که باید امانت‌دار رأی مردم باشند

رییس اداره اطلاعات پردیس در همایش شوراهای اسلامی شهر و روستای پردیس، گفت: پردیس از کم حاشیه‌ترین و کم معضل‌ترین شهرستان‌های استان تهران است.

به گزارش صبح پردیس، وحدتی در دومین همایش شوراهای اسلامی شهر و روستای پردیس اظهار داشت: با توجه به اهمیت نقش و جایگاه شوراهای شهر و روستا در کشور می‌بینیم که تجربیات و برکات خوبی به‌وسیله شوراها نصیب کشور شده است.

وی افزود: نگاهی که به مسئله شوراها وجود دارد از لحاظ کادر سازی برای مدیران جمهوری اسلامی ایران است و افرادی که در این عرصه حاضر می‌شوند و در معرض انتخاب مردم قرار می‌گیرند و فرصت خدمت پیدا می‌کنند، هم می‌توانند دین خود را به نظام، انقلاب و شهدا ادا کنند و هم استعدادهای بسیاری از همین شوراها به مراتب و مدارج مدیریتی کشور ارتقا پیدا کرده است.

رییس اداره اطلاعات پردیس بیان داشت: مسئولین و اعضای شوراها می‌توانند نگاه خادمانه به مردم را با فرصت خدمت به مردم داشته باشند؛ لذا باید بدانیم که فرصت بسیارکم است و باید نهایت تلاش را در این مورد داشته باشیم.

وحدتی با اشاره به اینکه پردیس از کم حاشیه‌ترین و کم معضل ترین شهرستان‌های استان تهران است، خاطرنشان کرد: امیدوارم این خصیصه خوب تداوم داشته باشد و با نظارت‌ها و تلاش‌های مسئولین شهر بیشتر از قبل مشکلات و معضلات مرتفع شوند.

وی با اشاره به اینکه با پیشرفت تکنولوژی و فضای مجازی مردم در همه امور دارای صاحب‌نظر شده و نسب به موارد مختلف ریزبین شده‌اند گفت: بینش و رصد سیاسی مردم کشور ما نسبت به سایر کشورهای دیگر بسیار بالاتر است و می‌بینیم که مردم تجلی‌هایی را نسبت به تحولات سیاسی دارند و توقع دارند که در مقابل رأیی که داده‌اند خدمت صادقانه دریافت کنند.

رییس اداره اطلاعات پردیس تصریح کرد: مجموعه شوراها بدانند که باید امانت‌دار رأی مردم باشند و اگر اعتباری در اختیار دارند به‌واسطه اعتماد مردم و نظام بوده است و مردم در قبالان انتظار خدمت دارند.

وحدتی بابیان اینکه بسیاری از مشکلات کنونی به دلیل ضعف مدیریت‌های داخلی است و نباید همه مشکلات را به گردن تحریم انداخت گفت: باید در سطح شهر و روستا نظارت کافی وجود داشته باشد و خود صیانتی را باید تقویت کنیم و در غیر این صورت نظارت بیرونی را باید بپذیریم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا