پدر شهید «مجتهدسرابی» در شهر بومهن آسمانی شد

مرحوم «اکبر مجتهدسرابی» پدر شهید معزز در شهر بومهن آسمانی شد و پس از سال‌ها فراق و دوری به فرزند شهید خود پیوست.

به گزارش صبح پردیس، شهید “حبیب‌الله‌مجتهدسرابی” در سن ۲۰ سالگی و در روز بیستم فروردین سال ۱۳۷۵ در خط مرزی بر اثر انفجار مین به درجه رفیع شهادت رسید و پیکر مطهرش در جوار مرقد امامزاده سلطان مطهر(ع) در ده بومهن به خاک سپرده شده است.

فرماندار شهرستان پردیس در این رابطه اظهار داشت: مرحوم اکبر مجتهد سرابی نمونه بارز و کامل از ماندگاری، پایداری، استواری بود و درگذشت او موجب تالم و تاثر خاطر شد.

عبدالعظیم رضایی در ادامه افزود: وی به عنوان پدری دلسوز و انقلابی، خالصانه و برای رضایت خداوند بزرگ فرزند خود را برای دفاع از حفظ تمامیت ارضی ایران و دین اسلام تقدیم کرد تا خون پاک آن شهید معزز حافظ و پاسدار نظام و ایران اسلامی ما باشند.

فرماندار شهرستان پردیس با تأکید بر اینکه راه سعادت هر کشوری از مسیر ایثار و شهادت می‌گذرد خاطرنشان کرد: ملت ایران به خوبی این مهم را درک کرده‌اند و امروز فرهنگ ایثار و شهادت به خوبی در کشور ترویج پیدا کرده است.

رضایی با اشاره به جلوه‌های ایثار اجتماعی درزمان بروز بحران، اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه ما در زمان وقوع سیل، زلزله و در شرایط فعلی درهمه گیری بیماری کرونا مقاوم ایستادند و از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم درمقابله با مشکلات درس ایثارگری گرفتند.

وی ادامه داد: پدر فداکاری که پاره‌ تن خود را در راه دفاع از اسلام و انقلاب، فدا کرد و سرانجام، پس از سال‌ها صبر و استقامت، ندای دعوت معبودش را به گوش جان شنید و در جوار فرزند شهیدش آرام گرفت.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا