پایگاه سیار واکسیناسیون در شهرستان پردیس فعال شد/ تزریق بیش از ۹۹ هزار دُز واکسن به شهروندان پردیس

فرماندار شهرستان پردیس گفت: پایگاه سیار واکسیناسیون در میادین شهر برای تسریع بخشی تزریق واکسن شهروندان به طور چرخشی فعال شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، عبدالعظیم رضایی اظهار داشت: با برنامه ریزی انجام شده؛ ۱۰ مرکزتجمیعی واکسیناسیون در سطح شهرستان راه اندازی شده و نیرو و تجهیزات و واکسن در شهرهای پردیس، بومهن، بخش جاجرود و فازهای ۸ و ۱۱ مسکن مهر به اندازه لازم تامین شده و در این راستا شهروندان بابت تزریق واکسن نگرانی نداشته باشند.

وی افزود: مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا پذیرای شهروندان هستند و آنها برای واکسیناسیون به ۱۰ مرکز معرفی شده در سطح شهرستان مراجعه کنند.

*مشارکت شهروندان در واکسیناسیون برای ریشه کن شدن کرونا ضرورت دارد

فرماندار شهرستان پردیس ضمن تقدیر از شهروندان در رعایت دستور العملهای بهداشتی بر لزوم مشارکت شهروندان در واکسیناسیون تاکید کرد و اظهار داشت: مشارکت بیش از پیش شهروندان در واکسیناسیون برای ریشه کن شدن بیماری در سطح شهرستان ضرورت دارد.

رضایی با تاکید بر ضرورت رعایت فاصله اجتماعی در مراکز تزریق واکسن، اظهارداشت: به شهروندان توصیه می شود برای تزریق واکسن تنهابه یک مرکز مراجعه نکنند تا ازدحام جمعیت کمتری در مراکز واکسیناسیون ایجاد شود.

وی ادامه داد: ظرفیت برخی از مراکزبه ۲ شیفت ارتقاء یافته و شهروندان بالای ۱۵ سال شهرستان می توانند بدون نیاز به ثبت نام برای انجام واکسیناسیون به یکی از مراکز اعلام شده مراجعه کنند.

به منظور رفاه حال شهروندان برخی از مراکز واکسیناسیون تا ساعت ۲۴ خدمات رسانی دارند و در این راستا شهروندان به اطلاعیه های شبکه بهداشت و درمان برای آگاهی از وضعیت خدمات رسانی این مراکز توجه داشته باشند.

*تاکنون بیش از ۹۹ هزار دُز واکسن به شهروندان پردیس تزریق شده است

فرماندار شهرستان پردیس گفت: بیش از ۹۹ هزار دُز واکسن در شهرستان تزریق شده؛ و در همین حال افزایش ساعت فعالیت مراکز واکسیناسیون تا ساعت ۲۴ و استفاده از ظرفیت مراکز درمانی و درمانگاه های خصوصی نیز برای اجرای واکسیناسیون نیز به مرحله اجرا رسیده است.

رضایی با اشاره به افزایش دامنه دعوت از افراد برای تزریق دُز اول و حضور متقاضیان دُز دوم و همچنین ذخیره مناسب واکسن افزود: مراجعه به مراکز افزایش یافته است و به همین دلیل ظرفیت مراکز بیشتر شده تا در اسرع وقت بتوانیم شرایط پذیرش افراد بیشتری را فراهم کنیم.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر مراکز واکسیناسیون کرونا در شهرستان پردیس شامل فرهنگسرای شهرداری فاز یک، پایگاه شهید بروجردی فاز ۲، بیمارستان شفا فاز چهار، پایگاه شهید همدانی فاز ۱۱، بیمارستان الغدیر بومهن، کلینیک شهید بقایی فاز یک، پایگاه شهید کاظمی بومهن، پایگاه سعید آباد جاجرود و پایگاه فاز هشت پردیس است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا