رکورد جهانی پاورلیفتینگ به محمود عمرانی وزنه‌بردار شهرستان پردیس رسید

محمود عمرانی ورزشکار باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بومهن به عنوان رکوردار اسکوات آماتورهای جهان در وزن ۱۱۰ کیلوگرم معرفی شد.

به گزارش صبح پردیس، محمود عمرانی ورزشکار باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بومهن امروز همزمان با اعلام نتایج تست دوپینگ مسابقات پاورلیفتینگ کاپ جهانی ۲۰۱۷ از سوی فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ و منفی شدن نمونه تست دوپینگ در مسابقات کاپ جهانی به‌طور رسمی نام این ورزشکار شهرستان پردیس به‌عنوان رکورددار اسکوات آماتورهای جهان در وزن ۱۱۰ کیلوگرم معرفی و در سایت جهانی با رکورد ۳۴۰ کیلوگرم ثبت گردید.

وی با بیان اینکه این موفقیت را تقدیم تمام مردم ولایتمدار و بزرگوار شرق استان تهران و مسؤولان شهرستان پردیس می‌کنم، اظهار کرد: از فرماندار شهرستان پردیس، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بومهن به‌خصوص محمود قانبیلی رئیس شورای شهر و احمد جوشنلو رئیس کمیسیون ورزشی شورای شهر که در مسابقات کاپ جهانی مدام پیگیر وضعیت و روند مسابقات بودند تشکر ویژه‌ای دارم.

ورزشکار باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بومهن با اشاره به اینکه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس نیز در این زمینه اقدامات و مساعدت‌های لازم را داشتند، گفت: تمام تلاش و همت خود را به کار خواهم بست تا در مسابقات آتی نیز برای کشور و شهرستان پردیس افتخارآفرینی کنم و با تکرار رکوردزنی‌ها از رکورد خود محافظت و ارتقا بدهم.

لازم به ذکر است محمود عمرانی از سال ۲۰۱۵ تا به امروز ۱۷ مدال قهرمانی جهان و اروپایی در کارنامه ورزشی خود دارد و یکی از نام‌آوران پاورلیفتینگ در سطح آماتورهای جهان است.

عمرانی که با آرم و لباس شهرداری بومهن در مسابقات بین‌المللی حاضر می‌شود از کلیه زحمات مجموعه شهرداری بومهن تشکر ویژه‌ای کرد و گفت: شهرداری بومهن با نگرش حرفه‌ایی خدمات زیادی را به مجموعه ورزشی شهرستان پردیس انجام داده است که امیدواریم این روند در دیگر شهرها و شهرستان‌ها کشور نیز اعمال شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا