پارک فناوری پردیس از نمونه‌سازی ایده محوری حمایت 70 درصدی می‌کند/ پرداخت تسهیلات با نرخ ترجیحی تا سقف 200 میلیون تومان

اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس، با هدف حمایت از توسعه نوآوری و همچنین کمک به نمونه‌سازی نتایج تحقیقات شرکت‌های عضو پارک و شعب، تسهیلات 200 میلیون تومانی اعطا می‌کند.

به گزارش صبح پردیس به نقل روابط عمومی پارک فناوری پردیس، این مجموعه با هدف تجاری‌سازی و توسعه محصولات شرکت‌های عضو و همچنین افزایش قدرت رقابت در بازارهای داخلی و خارجی، تسهیلاتی درنظرگرفته است.

«احمد عسگری» مدیرکل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: به‌منظور توسعه نوآوری و حمایت از توسعه و تجاری‌سازی محصولات شرکت‌‌های عضو پارک،70 درصد از هزینه‌های مرتبط با نمونه‌سازی از سوی پارک فناوری پردیس در قالب تسهیلات تا سقف 200 میلیون تومان با نرخ ترجیحی، تامین خواهد شد.

شرکت‌های عضو و همچنین شعب پارک فناوری پردیس می‌بایست برای دریافت این تسهیلات فرم به شرح ذیل را تکمیل و به آدرس Alipour@techpark.ir ارسال نمایند. اداره کل سرمایه گذاری و بومی‌سازی فناوری پس از ازریابی اولیه، گام بعدی اخذ تسهیلات را به متقاضیان را اطلاع‌رسانی می‌نماید. شایان ذکر است، اخذ تسهیلات نمونه‌سازی منوط به تدوین نسخه تجاری‌سازی محصول همراه با اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری است.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس 76250250 داخلی 2325 (مهندس علی‌پور) تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا