پاتک پلیس پردیس به سوداگران مرگ/ کشف بیش از 61 کیلوگرم تریاک

فرمانده انتظامي شهرستان پرديس گفت: در عمليات مشترک پليس پرديس و پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي تهران بزرگ مقدار بيش از 61 کيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف و 2 نفر سوداگرمرگ دستگيرشد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “بهزاد عبديان” در تشريح جزييات اين خبر اظهار داشت: در راستاي مبارزه قاطعانه و همه جانبه پلس پرديس عليه قاچاقچيان و سوداگران مرگ، مامورين پليس مواد مخدر پرديس با همکاري پليس مبارزه با مواد مخدرفرماندهي انتظامي تهران بزرگ با انجام چندين مرحله تحقيقات گسترده پليسي و شبانه روزي از حضور سوداگران مرگ سابقه دار وحرفه اي با خبر شدند.

وي در ادامه افزود: ماموران با انجام طي يک سري اقدامات گسترده پليسي مخفيگاه متهمان را درفاز 1 پرديس شناسايي کردند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: به دنبال اين موضوع ماموران پليس مبارزه بامواد مخدر شهرستان با هماهنگي مقام قضائي موفق شدند در يک عمليات مشترک با پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي تهران بزرگ دونفر متهم خانم را در مخفيگاهشان دستگير و در بررسي ها مقدار 61کيلو 600گرم مواد مخدر از نوع ترياک را کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان پرديس در پايان تصريح کرد : مبارزه پليس با قاچاقچيان مواد مخدر ادامه داشته وشهروندان در صورت آگاهي از فعاليت اينگونه افراد مراتب را در اسرع وقت از طريق تماس با تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا