واژگونی پژو ۲۰۶ در پردیس ۵ مصدوم داشت

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از واژگونی پژو ۲۰۶ در پردیس خبر داد و گفت: در این حادثه چهار خانم جوان و یک کودک یک ساله مصدوم شدند.
به گزارش صبح پردیس، حسن عباسی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع تعدادی از خبرنگاران از واژگونی یک خودرو پژو ۲۰۶ خبر داد و اظهار کرد: این حادثه ساعت 14 و 25 دقیقه روز گذشته رخ داد.

وی با تشریح حادثه مذکور افزود: طی این حادثه یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ در محدوده شهر پردیس، شهرک پردیسان خیابان خرمشهر، تقاطع هویزه واژگون شد.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران اضافه کرد: در این حادثه پنج نفر از سرنشینان خودرو به‌شدت دچار آسیب شدند و عوامل اورژانس پس از دریافت این خبر توسط دو دستگاه آمبولانس از ناحیه شمال مرکز اورژانس تهران به محل اعزام شدند.

عباسی گفت: هم‌زمان با اعزام آمبولانس، اورژانس هوایی نیز جهت امدادرسانی به حادثه فوق به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده توسط تکنیسین‌های حاضر در محل حادثه، مصدومان چهار نفر خانم ۱۴، ۲۳، ۳۰ و ۳۱ ساله و یک پسربچه یک ساله بودند، که مورد مداوا و اقدامات درمانی مناسب اولیه قرار گرفتند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران خاطرنشان کرد: تعداد سه نفر از مصدومان که خانم ۱۴ و ۳۱ ساله و کودک یک ساله بودند توسط اورژانس هوایی مرکز اورژانس تهران به بیمارستان بعثت انتقال یافتند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا