واحدهای تولیدی غیرفعال بخش کشاورزی پردیس به چرخه تولید بازمی گردند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پردیس بر برگرداندن دوباره واحدهای تولیدی غیرفعال و راکد به چرخه تولید در راستای تشویق سرمایه گذاران و رونق تولید تاکید کرد.

به گزارش صبح پردیس، قریشی مدیرجهاد کشاورزی پردیس به همراه کارشناسان واحدهای تخصصی از یک واحد گلخانه هیدروپونیک در روستای کرشت با محوریت پیگیری برای آغاز فعالیت و بررسی راهکارهای رفع موانع مربوطه بازدید کرد.

این واحد گلخانه ای با مساحت حدود 5000 متر با هزینه ای بالغ بر 40میلیارد، راه اندازی شده و درصورت آغاز فعالیت قابلیت اشتغال 22 نفر را درسطح شهرستان داراست .

قریشی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پردیس درجریان این بازدید، تاکید بر راه اندازی واحدهای گلخانه ای در راستای استفاده بهینه از آب، تولید محصولات کشاورزی با کیفیت و استفاده مناسب از انرژی و کاهش هزینه‌های تولید را از اولویت‌های اساسی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پردیس دانست و اضافه کرد: عدم توجه به مشکلات تولیدکنندگان باعث می شود زحمات و تلاش های آن ها به ثمر نرسیده و انتظارات برآورده نشود؛ بنابراین تمام تلاش خود را بر برگرداندن دوباره واحدهای تولیدی غیرفعال و راکد به چرخه تولید متمرکز می سازیم.

درهمین راستا روزگذشته نیز از یک واحد دامداری نیمه فعال در روستای طاهرآباد با پروانه 180راس گوساله بازدید شده بود و به منظور تلاش برای رفع موانع آن واحد ازسوی مدیریت، نیز قول های مساعد و دستور پیگیری داده شد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا