هراز با ترافیک سنگین روبروست/ جان باختن یک نفر بر اثر واژگونی پژو ۲۰۶

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: در حال حاضر ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب محور هراز وجود دارد.

به گزارش صبح پردیس، سیاوش محبی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از محورهای شرق تهران در گفت‌وگو خبرنگاران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: در حال حاضر تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال و شمال به جنوب محور فیروزکوه پرحجم و روان گزارش شده و امیدواریم مسافران با صبر و شکیبایی در محورها تردد کنند.

وی بیان کرد: وضعیت آمد و شد در محور هراز از مسیر شمال به جنوب سنگین و لاین جنوب به شمال نیمه‌سنگین در جریان است.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و روان است و در این محورها در حال حاضر مشکلی در خصوص عبور ندارند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با توصیه به مسافران اظهار کرد: استراحت و تجدید قوا در حین مسافرت یکی از اصلی‌ترین نکات آغاز و پایان سفر است و مسافران در هنگام عبور از محورها در صورت بروز خستگی و خواب‌آلودگی از ادامه سفر که اجتناب کنند.

واژگونی پژو ۲۰۶ در محور فیروزکوه جان یک نفر را گرفت

وی اضافه کرد: متأسفانه ساعت ۱۲ ظهر امروز در محور فیروزکوه یک خودرو پژو ۲۰۶ به علت خستگی و خواب‌آلودگی واژگون شد و در این حادثه یک مرد ۷۰ ساله جان خود را از دست داد.

محبی تصریح کرد: این خودرو که از تهران به سمت شمال کشور در حرکت بود پس از عبور از شهر دماوند در مسیر فیروزکوه واژگون شد که بلافاصله نیروهای پلیس و اورژانس در محل حادثه حاضر شدند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: متأسفانه اقدامات نیروهای امدادی و اورژانس برای احیای فرد حادثه دیده مثمر ثمر واقع نشد و این سرنشین خودرو در محل واژگونی جان خود را از دست داد.

وی اظهار کرد: نیروهای پلیس راه با گشت‌های محسوس و نامحسوس در طول محورهای شرق استان تهران حضور فعال و شبانه‌روزی دارند و در صورت بروز هرگونه حرکات مخاطره‌آمیز توسط رانندگان با آنها را برابر قوانین برخورد و خودروی‌شان توقیف خواهد شد.

محبی در پایان متذکر شد: رانندگان به صورت جدی رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را در حین مسافرت سرلوحه رانندگی خود قرار داده و قبل از حرکت وضعیت راه‌ها را از منابع رسمی مانند خبرگزاری‌ها، پلیس راهور ۱۲۰ و سامانه اداره راه و استعلام کرده و پس از آن با مدیریت زمان سفر اقدام به شروع مسافرت خود کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا