نماز عید فطر در پردیس + تصاویر

خطیب خطبه‌های نماز عید فطر در پردیس گفت: مردم به لحاظ معیشت، کار و زندگی در تنگنا هستند.

به گزارش صبح پردیس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر در پردیس ضمن آرزوی قبولی طاعات اظهار کرد: دشمن از بیرون هوای معنوی جوانانمان را از بین می‌برد، دشمنان توسط فضای مجازی ایمان جوانان را هدف قرار داده‌اند.

وی بیان کرد: اگر اهل بیت، اعتقاد به ظهور و مبدأ و معاد را از ما بگیرند چه چیز باقی می‌ماند دشمن به دنبال این است که ایمان جوانانمان را از دین دور کنند؛ خانواده‌ها تمام تلاش خود را برای تحکیم جوانان به کار بگیرند و تلاش کنیم دشمنان را در تبلیغات سو و زدودن ایمان ناموفق بزاریم.

امام جمعه پردیس با تقدیر از آحاد مردم که در تمام مناسبت‌ها حضور دارند گفت: مردم در که روز قدس با آبرومندی بزرگی برگزار شد سنگ تمام گذاشتند و پس از شب قدر و شب‌زنده‌داری روز قدس با حضورشان باشکوه برگزار شد همان‌گونه که در. 22 بهمن و … ملت رشید بزرگوار نشان دادند تابع ولایت هستند.

وی خطاب به مسؤولان تصریح کرد: مردم به لحاظ معیشت، کار و زندگی در تنگنا هستند و کسب سخت شده است، باید دولت زمینه‌ای بهتر را برای رونق کسب و ایجاد اشتغال ایجاد کنند.

توسلی در نماز عید فطر در پردیس اضافه کرد: 8 هزار واحد صنفی و صنعتی در شهرستان و اشتغال 70 هزار نفر از بین می‌رود، این واحدها یکی پس از دیگری تعطیل و کارکنانشان اخراج می‌شوند.

امام جمعه پردیس تصریح کرد: دولت تولید و اشتغال را در این مراکز احیا کند زیرا خانواده‌ها در بخش درآمد مشکل دارند، مسؤولان ملی و کشوری باید برای ملت تلاش کند زیرا ملت بزرگی داریم که در همه حال همراه ما بودند.

توسلی با انتقاد از مسؤولان راه و شهرسازی، و اعلام اینکه مسکن مهر خون در دل مردم کرده است، گفت: دولت گذشته 85 هزار واحد مسکن مهر را در پردیس کلنگ زد و متقاضیان گوشواره بچه‌هایشان، فرش زیر پا و … را فروخته و به حساب مسکن مهر ریختند.

امام جمعه پردیس ادامه داد: متقاضیان به امید دو تا سه سال تحویل بودند اما تاکنون میسر نشده و شاهدیم صاحبخانه جوابشان کرده و وسایلشان به خیابان‌ها ریخته شده است.

وی با بیان اینکه اگر مسکن مهر عیب دارد عیب را رفع کنید، گفت: پس از 30 سال کار مردم خانه می‌خواهند هرچه بگویید قوطی کبریت و این طرح مزخرف را مزخرف بنامید اما مردم به این واحدها نیاز دارند.

توسلی اظهار کرد: عوارضی برای زندگی شهروندان حیاتی است طی ماه اخیر از 3 هزار و 500 با یک هزار تومان و با 25 درصد افزایش روبه‌رو شدیم، باید گفت این چه میزان و محکی بوده که این افزایش را اعمال کردند.

امام جمعه پردیس ادامه داد: دولت اعلام کرده تورم زیر 10 درصد است تردد بالا شهروندان پردیسی در این آزادراه را باید مدیریت کرد.

وی ضمن اعلام سخنان خود در نماز جمعه این هفته پردیس بیان کرد: این سخنان نمایندگان تهران را برآشفته و عصبانی کرد و از بنده شکایت کردند.

توسلی اذعان کرد: محیط زیست به کارخانه‌های منطقه اخطار پلمب می‌دهد، به جای این کارها جلوی ورود فاضلاب بدون تصفیه به سد ماملو را بگیرید.

امام جمعه پردیس افزود: 85 درصد شهرستان پردیس در حوزه محیط زیست و این مدار برای مردم کوچک شده و باید بگذاریم مردم به زندگی‌شان برسد و کارخانه‌ها را فعال و برای جوانان اشتغال ایجاد کنند زیرا بنده اول مدافع حق مردم هستیم و باید این مسائل را اعلام می‌کردم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا