نماز جمعه پردیس هم به خاطر وضعیت قرمز کرونا تعطیل شد

فرماندار شهرستان پردیس گفت: وضعیت کرونا در شهرستان پردیس قرمز است و اگر تصمیمات امروز این کمیته اجرا نشود امکان دارد این شهرستان به وضعیت سیاه هم برسد.

به گزارش صبح پردیس، عبدالعظیم رضایی پس از برگزاری جلسه کمیته مدیریت و مقابله با کرونا شهرستان در جمع خبرنگاران از وضعیت قرمز این منطقه خبرداد و اظهار کرد: وضعیت کرونا در پردیس قرمز است و اگر تصمیمات امروز این کمیته اجرا نشود امکان دارد این شهرستان به وضعیت سیاه هم برسد.

وی گفت: همان‌گونه که تا به امروز مردم، مسؤولان، دستگاه‌ها و سایر ارگان‌ها در تمام بخش‌های خصوصی، دولتی و نیمه دولتی شهرستان تلاش خود را برای به حداقل رساندن شیوع کرونا را انجام دادند، امروز نیز انتظار داریم در این شرایط پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: باید با همراهی تمام مردم و دستگاه‌ها تلاش کنیم تا وضعیت وخیم‌تر نشود و با اعمال محدودیت‌ها از سیاه شدن وضعیت کرونا در پردیس جلوگیری کرده و شاهد افزایش تعداد مبتلایان منجر به فوت نباشیم.

رضایی ادامه داد: طی این جلسه تمام محدودیت‌های لازم در پردیس اعمال و تیم‌های بازرسی فرمانداری، اصناف، اماکن، تعزیرات، بهداشت، و دیگر دستگاه‌ها با حداکثر توان و چندین تیم در اجرای این مصوبات می‌کوشند.

وی اضافه کرد: در حوزه مراسمات، تجمعات و جلسات و همچنین هرگونه تجمعی در حوزه‌های ورزشی و عمومی ممنوع است.

فرماندار شهرستان پردیس اضافه کرد: تمامی پاساژها، صنوف، مغازه‌های شهرستان پردیس باید با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی فعالیت کرده و از ورود افراد بدون ماسک به این اماکن جلوگیری به عمل آید.

رضایی تصریح کرد: در بخش توزیع و تولید ماسک، اداره صمت شهرستان با تسهیل فعالیت فعالان این بخش تلاش کرده تا ماسک با حداقل قیمت، و به صورت سهل در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

وی افزود: اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی، شستن مداوم دست‌ها و زدن ماسک باید به صورت کامل رعایت شود و در صورت کمک مردم و دستگاه‌ها امیدواریم شاهد کاهش تعداد مبتلایان و قطع کردن زنجیره ابتلا به این ویروس باشیم و از این شرایط سخت به سلامت عبور کنیم

فرماندار شهرستان پردیس ادامه داد: نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس به همین دلیل تعطیل خواهد بود و فعالیت باشگاه‌های ورزشی نیز به صورت کامل قطع می‌شود و به هیچ وجه قصوری را نخواهیم پذیرفت.

رضایی اضافه کرد: به اداره ورزش و جوانان تأکید کردیم نه تنها ورزش‌های پر برخورد، بلکه فضاهای باز و کم برخورد طی دو هفته آینده تعطیل خواهند بود.

وی در خصوص عبور مسافران برای رسیدن به محورهای هراز و فیروزکوه از شهرستان پردیس، بیان کرد: یکی از مشکلات شیوع همین مسافرت‌های زیاد و عدم رعایت نکات بهداشتی است که از تمام مردم تقاضا داریم به صورت جدی رعایت کرده و به خاطر یک مسافرت سلامت خود و دیگر هموطنان را به خطر نیندازند.

فرماندار شهرستان پردیس تأکید کرد: ستادهای کرونا در سراسر کشور به فکر ایجاد ممنوعیت‌های ترافیکی هستند اما این مورد را به عهده خود مردم گذاشتند و تا به امروز این مورد کمتر رعایت شده و امیدواریم از امروز به بعد مردم با رعایت بیشتر و عدم شروع مسافرت، قطع‌کننده زنجیره ابتلا باشند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا