نظارت شهردار بر اجرای طرح آبگرفتگی معابر پردیس از مرکز پایش تصویری/ کمک به بازگشایی جاده تهران – شمال برای دومین شب متوالی

شب گذشته همزمان با سالروز شهادت مظلومانه مولای متقیان حضرت علی علیه السلام و دومین لیله القدر ماه مبارک رمضان، شهردار پردیس ضمن نظارت دقیق بر اجرای طرح آبگرفتگی معابر از طریق مرکز پایش تصویری، در ادامه از برخی نقاط شهر و بخش های خدماتی شهرداری بازدید میدانی داشت.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس، مرتضی همتی اظهار داشت: خوشبختانه برای دومین شب متوالی، باران رحمت الهی اغلب مناطق استان تهران از جمله شهر پردیس را از این هدیه بی بدیل خداوند متنعم کرد.

وی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان روزه دار پردیس در لیالی قدر و تسلیت سالروز شهادت مظلومانه مولای متقیان حضرت علی(ع) گفت: امشب با وجود آنکه پرسنل شهرداری پردیس علاقه بسیاری برای حضور در مراسم احیا و بهره مندی از این فرصت معنوی را داشتند، اما به منظور رفاه حال شهروندان نسبت به اجرای طرح آبگرفتگی معابر اهتمام ورزیدند و بدین ترتیب مشکل خاصی در معابر درون شهری ایجاد نشد.

همتی افزود: علاوه بر این عوامل خدمات شهری و آتش نشانی شهرداری پردیس برای دومین شب متوالی برای بازگشایی جاده قدیم تهران – شمال در منطقه جاجرود به کمک مردم شتافت.

بر پایه این گزارش، شهردار پردیس در خلال بازدیدهای مذکور، دقایقی را در مراسم شب قدر که با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در بوستان نورالشهدا برگزار می شد، شرکت کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا