نشست ستاد بحران بخش بومهن برگزار شد/ بررسی و اعلام مشکلات دریافت وام‌های نوسازی در روستاها

بررسی و اعلام مشکلات دریافت وام‌های نوسازی در روستاهای بخش بومهن در شهرستان پردیس از جمله مصوبات نشست ستاد بحران بخش بومهن بود.

به گزارش صبح پردیس، نشست ستاد بحران بخش بومهن به ریاست رضا خدادادی بخشدار بومهن و با حضور دهیاران، روسای شوراهای اسلامی روستاها و کارشناسان فنی و عمرانی فرمانداری باهدف تبادل‌نظر پیرامون راهکارهای مقاوم‌سازی ابنیه روستایی و پیش‌بینی و تجهیز دهیاری‌ها برای مواقع بحرانی به‌منظور کاهش صدمات ناشی از حوادث طبیعی در محل بخشداری برگزار شد.

طی این نشست بخشدار بومهن با تأکید بر حساسیت موضوع جان و مال مردم خواستار پیگیری جدی اعضای شورا و دهیاران برای تسریع در تأمین زیرساخت‌ها و تهیه بانک اطلاعاتی از ابنیه روستایی شد و اظهار کرد: تأمین تسهیلات موردنیاز مردم و ترغیب روستاییان به مقاوم‌سازی بافت‌های روستایی نیاز به تشریح شرایط و اهمیت این کار برای مردم دارد و اعضای شورا باید در این کار تلاش وافری انجام دهند.
در ادامه حاضرین به تبادل‌نظر پرداختند و مقرر شد گزارشی از تجهیزات موردنیاز و توانمندی‌های دهیاری‌ها به بخشداری ارسال و مشکلات دریافت وام‌های نوسازی در روستاها بررسی و اعلام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا