نخستین دفتر مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان پردیس افتتاح شد

نخستین دفتر مشارکت‌های مردمی اداره بهزیستی شهرستان پردیس در ناحیه صنعتی خرمدشت به همت یکی از خیران افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش صبح پردیس، رئیس اداره بهزیستی شهرستان در این آیین اظهار داشت: توانمندسازی مدد جویان اداره بهزیستی و ارتباط بیشتر با خیران هدف اصلی از افتتاح دفتر مشارکت‌ها است.

ابوالفضل کرمانی با اشاره به بهره گیری از ظرفیت بافت های صنعتی برای خانواده های مددجویانی که توانایی اشتغال دارند، گفت: برای ایجاد شغل پایدار، مناسب و آبرومند برای اقشار آسیب پذیر در راستای تامین معاش و هزینه های درمانی با بهره گیری از توانمندی نواحی صنعتی شهرستان برنامه ریزی شده است.

فرماندار شهرستان پردیس نیز در این آیین با تاکید بر اهمیت عدالت اجتماعی، افزود: تامین عدالت اجتماعی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه افراد آسیب پذیر، یکی از اهداف بسیار مهم نظام مردمی جمهوری اسلامی است.

عبدالعظیم رضایی ادامه داد: سازمان بهزیستی نیز در ارتباط با این موضوع تاسیس شده که با حمایت خیران نوع دوست و مردم مومن به مسئولیت خطیر خود یعنی دستگیری از نیازمندان می‌پردازد.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های خوب اجتماعی یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان اداره بهزیستی است که با راهکارهایی مانند ایجاد دفاتر مشارکت‌های مردمی می تواند ارتباط موثری میان خیران و حامیان و جامعه هدف برای کمک رسانی هدایت شده برقرار کند.

فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به اهمیت توانمند سازی جامعه هدف سازمان بهزیستی گفت: این سازمان در مباحث درمانی و معیشتی ارتباط مستمری با خانواده‌های تحت پوشش خود دارد و حرکت به سوی توانمند سازی اعضای خانواده‌ها و اقدامات فرهنگی و اجتماعی با رویکرد گسترده به بهبود وضعیت معیشتی خانواده ها کمک می‌کند.

در این آیین به مناسبت هفته بهزیستی از خیران و حامیان مستمر اداره بهزیستی شهرستان پردیس با اهدا تندیس تقدیر شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا