فرماندار پردیس:

ممنوعیت کرونایی تردد میان شهر تهران و پردیس وجود ندارد

براساس تصمیمات جلسه کمیته مدیریت و مقابله با بیماری کرونا؛ ممنوعیت تردد میان شهر تهران و پردیس وجود ندارد و هرگونه ممنوعیت تردد جدید در صورت ابلاغ بر اساس اطلاعیه های منتشر شده از سوی ستاد ملی به اجرا در خواهد آمد.

به گزارش صبح پردیس، در جلسه کمیته مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در شهرستان پردیس تشریح کامل وضعیت شهرستان در بخش های بیماریابی، پیگیری شرایط مبتلایان، اقدامات انجام گرفته برای ضدعفونی و گند زدایی معابر و اماکن عمومی و برنامه های پیش رو برای کاهش شیوع بیماری صورت گرفت.

پس از تبادل نظر حاضران پیرامون نحوه اجرای شیوه نامه ها و محدودیت های اعلام شده مقرر شد؛ گروه شغلی ۳ و ۴ به صورت کامل تعطیل شده و گروه شغلی ۲ نیز فقط تا ساعت ۱۸ به فعالیت خود ادامه دهند، همچنین در فعالیت گروه شغلی ۱ به هیچ عنوان اختلالی به وجود نخواهد آمد.

تشدید بازرسی ها برای نظارت بر مصوبات، با افزایش تیم های گشت و بازرسی و با حضور نمایندگان ادارات مرتبط، ممنوعیت هرگونه تجمع تحت هر عنوان و شرایطی و فعالیت دستگاه های اجرایی با ظرفیت ۵۰ درصد از نیروها از مصوبات این جلسه بود.

ممنوعیت تردد میان شهر تهران و پردیس نیز وجود ندارد و هرگونه ممنوعیت تردد جدید در صورت ابلاغ بر اساس اطلاعیه های منتشر شده از سوی ستاد ملی به اجرا در خواهد آمد.

منبع: فرمانداری پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا