معرفی رئیس جدید اورژانس شهرستان پردیس

رئیس جدید اورژانس شهرستان پردیس با حضور در فرمانداری و دیدار با فرماندار شهرستان کار خود را آغاز کرد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، کشاورز که پیش از این نیز سابقه فعالیت در شهرستان پردیس را داشته پس از نادر شایان به عنوان رئیس جدید اداره اورژانس شهرستان انتخاب و به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

عبدالعظیم رضایی فرماندار پردیس در مراسم معارفه کشاورز با قدردانی از زحمات رئیس پیشین اورژانس پردیس گفت: پرسنل اورژانس کار بسیار سختی را در پیش رو دارند و باید در اولین لحظات بعد از وقوع حادثه در محل حاضر باشند اما به دلیل اعزام آمبولانس ها به بیمارستان های تهران، هر ماموریت با زمان زیادی مواجه می‌شود.

فرماندار پردیس افزود: ما بر روی اورژانس دغدغه بسیار زیادی داریم و امیدواریم با توجه به شرایط ویژه شهرستان ناشی از وجود دو محور مواصلاتی، نواحی صنعتی و کارگاهی بسیار و مناطق مسکونی پرتراکم همچنین رشد سریع جمعیت، نگاهی ویژه و برنامه‌ریزی بلندمدت برای بهبود وضعیت اورژانس پردیس وجود داشته باشد.

رضایی اظهار امیدواری کرد با راه اندازی بخش اورژانس و درمانگاه های بیمارستان الغدیر تا ابتدای تیرماه و افزایش تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز اورژانس شهرستان مشکلات این بخش به حداقل برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا