معابر مناطق کارگاهی جاجرود ساماندهی می‌شود/ اجرای طرح سردار سلیمانی در جاجرود

بخشدار جاجرود گفت: بهسازی آسفالت کوچه‌ها و معابر از مطالبات اصلی‌ واحدهای تولیدی و صنعتگران در مناطق صنعتی این بخش از شهرستان پردیس است.

به گزارش صبح پردیس، عبدالله کمالی اظهار داشت: ناهمواری سطح کوچه‌ها و خیابان های مناطق صنعتی مشکلات زیادی در تردد، بارگیری و حمل و نقل صنعتگران و تولیدکنندگان منطقه جاجرود ایجاد کرده و با کمک واحدهای تولیدی و صنعتی و نظارت و پایش بخشداری عملیات خاکبرداری، تسطیح، رگلاژ و جدول‌گذاری آغاز شده است.

وی ضمن تقدیر از مشارکت صنعتگران و تولید کنندگان در ساماندهی راه‌های ارتباطی نواحی صنعتی افزود: فاز اول عملیات ساماندهی از کوچه‌های خیام و کمال الملک در منطقه صنعتی کمرد آغاز شده است و پس از اتمام مراحل یاد شده، عملیات زیر سازی و آسفالت ریزی اجرایی خواهد شد.

بخشدار جاجرود ادامه داد: دسترسی بهتر و تسهیل در تردد مناطق صنعتی یکی از برنامه های اصلی ما برای توسعه و ایجاد امکانات لازم برای تولید کنندگان و صنعتگران است.

*با افزایش تولید سرمایه‌های داخلی راحفظ کنیم

این مقام مسئول با تاکید براهمیت افزایش تولید برای حفظ سرمایه های داخلی، اظهار داشت: حمایت از تولید داخلی با اتکا و اعتماد بر توان تولید کنندگان داخلی راهکاری برای ایجاد ظرفیت های جدید، اشتغال ثابت و حفظ سرمایه های داخلی است.

کمالی تصریح کرد: همه ما موظف به برداشتن مشکلات پیش روی تولید کنندگان در حد اختیارات و در چارچوب قانون هستیم و تامین نیازهای و پی گیری مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را برای توسعه بیش از پیش نواحی صنعتی در دستور کار خود قرار بدهیم.

وی با اشاره به ضرورت تعیین کاربری اراضی، اظهار داشت: تعیین نشدن کاربری اراضی مشکلات زیادی ایجاد کرده و در این راستا تجدید نظر در تصیمات پیشین و نگاهی روشن بینانه در پایداری اجتماعی و شهری و خدمات دهی دستگاه‌های خدمات رسان تاثیر گذار خواهد بود.

*اجرای طرح سردار سلیمانی در جاجرود

بخشدار جاجرود گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی باهدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونادربخش جاجرود با شعار “هر خانه یک پایگاه سلامت” در حال اجرا است.

کمالی ادامه داد: این طرح باهدف شناسایی افراد مشکوک وبیمار و انجام اقدامات اولیه، تست ونمونه گیری، قرنطینه افراد مبتلا وحمایت معیشتی وکمک به خانواده های آسیب پذیر وکم برخوردار به شیوه محله محور وبا بهره گیری از نیروهای آموزش دیده اجرا می‌شود.

وی با اشاره به حضور نیروهای بسیجی در طرح سردار سلیمانی، اظهار داشت: طرح سردار سلیمانی با همراهی حوزه مقاومت بسیج جاجرود، نیروهای بسیجی داوطلب مردمی و شبکه بهداشت و درمان در بخش جاجرود(روستای سعیدآباد) خانه به خانه به مستمر در حال اجرا است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا