معاون فرماندار پردیس:

مصوبات ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان پردیس با تمام توان جهت خدمات‌دهی به مسافران نوروزی اجرایی شود

اولین نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان پردیس به ریاست معاون امور فنی و عمرانی فرماندار شهرستان پردیس در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، این جلسه با هدف تشریح دستورالعمل ابلاغی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر، همچنین انجام برنامه‌ریزی لازم و ایجاد انسجام و هماهنگی کمیته ها و اعضای ستاد در خدمت رسانی به مسافران و گردشگران برگزار شد.

داوود ریاحی با بیان اینکه احکام مسئولان کمیته ها بر اساس دستورالعمل مربوطه صادر خواهد شد، گفت: هر کمیته باید جلسات خود را با اعضای زیر مجموعه برگزار و با تمام توان نسبت به اجرایی شدن شرح وظایف و ایجاد شرایط مناسب برای مسافرت های نوروزی اقدام کند.

در ادامه و پس از تشریح دستورالعمل‌های ابلاغی، نقاط ضعف و قوت ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان در سنوات گذشته مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان مقرر شد؛ احکام مسئولان کمیته ها توسط دبیرخانه ستاد تنظیم و همراه با شرح وظایف تحویل روسای کمیته ها شود، همچنین برگزاری جلسات مستمر کمیته ها با اعضای زیرمجموعه، اعلام برنامه ها، خدمات و امکانات فراهم شده و قابل ارائه برای مسافران نوروزی به دبیرخانه ستاد و استفاده از روش های نوین در اطلاع رسانی و معرفی جاذبه های شهرستان به گردشگران از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا