مدیرعامل شرکت عمران پردیس؛

حل مشکلات مسکن مهر پردیس منتظر تصویب بندهایی در لایحه بودجه 98 است/ نمایندگان مجمع استان تهران نقش مهمی در تصویب این بودجه دارند

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: ردیف‌هایی که برای مسکن مهر پردیس در لایحه بودجه 98 دولت دیده‌شده است که کلید حل موضوعات پردیس است.

به گزارش صبح پردیس، سید مهدی هدایت ضمن تشکر از نمایندگان حوزه انتخابیه، اظهار داشت: محسن علیجانی، نماینده مجلس شورای اسلامی قول داد که با کمک تمامی نمایندگان مجمع استان تهران از ردیف‌هایی که برای مسکن مهر پردیس در لایحه بودجه 98 دولت دیده‌شده مراقبت کنند تا این بودجه مصوب شود.

وی با اشاره به اینکه کلید حل موضوعات پردیس تصویب این بندها در لایحه بودجه 98 است، افزود: پیگیر اخذ مصوبه هیئت وزیران در ارتباط با مساعدت و کمک مالی از محل منابع شرکت عمران شهر جدید پردیس به‌عنوان راهگشا و یک موتور محرک برای مسکن مهر هستیم تا در بخشی از هزینه‌ها به متقاضیان و مالکان کمک کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به رفع مشکلات با نظر مساعد وزیر راه و شهرسازی، معاون وزیر و قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر خاطرنشان کرد: با تعامل مشترکی که بین ما و سازنده فاز 11 ایجادشده تا آخر سال 98 تمام واحدهایی که در مرحله ساخت 80 درصد، رنگ‌آمیزی و نصبیات هستند تکمیل و به متقاضیان و مالکان تحویل می‌دهیم.

هدایت بیان کرد: نقطه بحرانی پروژه فاز 11 مسکن مهر پردیس بحث تکمیل محوطه‌سازی‌ها، امور زیر بنایی و روبنایی است که برای تکمیل و سرعت بیشتر کار را با شرکت کوزو ترکیه پیش می‌بریم با این شرایط ازاین‌پس فضای کار در فاز 11 بهتر خواهد شد.

وی با بیان به‌کارگیری یک شرکت توانمند برای رفع مشکلات زیر بنایی و روبنایی فاز 8 مسکن مهر پردیس اظهار داشت: با چند سرمایه‌گذار برای احداث مرکز محلات وارد مذاکره شدیم، شرکای ما در این فاز مدرسه، مسجد، پارک، سرای محله را می‌سازند و در پایان کار بخشی از واحدهای تجاری‌سازی شده به آنها واگذار می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس خاطرنشان کرد: هدف بلند ما ساخت و ایجاد مراکز محلات و تجاری به‌منظور خدمت‌رسانی به ساکنان فاز 8 پردیس است که از خدمات اولیه محروم هستند.

هدایت تصریح کرد: تکمیل ساخت 8 مدرسه در فاز 8 پردیس با فراخوان پیمانکار قبلی، تکمیل ساخت مسجد با پرداخت 170 میلیون تومان به مسجد ساز و پیمانکار قبلی و مذاکره با دانشگاه علوم پزشکی برای ایجاد امکانات درمانی در درمانگاه‌های این فاز بخش دیگر از فعالیت‌های ما برای مرتفع شدن مشکلات ساکنان و مالکان فاز 8 پردیس است.

وی بیان کرد: در طرح کوتاه‌مدت، یکی از مدیران را به‌عنوان مدیر خدمات شهری منصوب کردیم تا خدمات‌رسانی بهتری برای ساکنان و مالکان این فاز داشته باشیم.
مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس با اشاره به بازدیدهای شبانه خود از فازهای جدید مسکن مهر عنوان کرد: هر شب به همراه همکاران به منزل ساکنان فازهای جدید می‌رویم تا از نزدیک موضوعات و مشکلات را بررسی کنیم و تصمیم‌گیری مؤثری داشته باشیم.

هدایت ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های وزیر راه و شهرسازی که با حضور خود در پردیس حمایت خود را به ما نشان دادند، اظهار داشت: با کار جهادی و شبانه‌روزی در جهت تکمیل پروژه‌ها و تحویل آنها به مالکان وظیفه خود را در قبال مردم به انجام می‌رسانیم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا