فرماندار پردیس:

مشکلات شهرک بهار طلائیه برطرف خواهد شد

فرماندار شهرستان پردیس در آیین جمع آوری مرکز دفع زباله شهر بومهن، از برنامه ریزی های انجام گرفته برای رفع مشکلات شهرک بهار طلاییه خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، رضایی با تاکید بر اینکه حاشیه جنوبی شهرک بهار طلائیه برای همیشه از دپوی زباله پاکسازی شد، افزود: برای سالهای متمادی مردم شهرک طلائیه بوی بد و آزار دهنده ای را تحمل می کردند که با انتقال این ایستگاه و پاکسازی و ضد عفونی محل، این مشکل برطرف شد.

وی به مشکلات مربوط به اسناد مالکیت و ساخت و سازهای انجام گرفته نیز اشاره کرد و گفت: ساکنان این شهرک برای انتقال سند مالکیت به دیگران با مشکلاتی مواجه هستند که مذاکرات متعددی با روسای ادارات منابع طبیعی و راه و شهرسازی برگزار و بر اساس رای صادر شده از دیوان عالی به نفع شهروندان، مشکل انتقال قطعی اسناد به زودی برطرف خواهد شد.

فرماندار پردیس کمبود سرانه ها در این منطقه را نیز یکی دیگر از مشکلات دانست و افزود: یک سالن ورزشی با عجله، غیر استاندارد و همراه با اشکالات فنی بسیار زیاد احداث شده که قابل استفاده نیست و طی جلساتی با شهرداری و شورای اسلامی شهر بومهن همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران مقرر شده است سالن مذکور به شهرداری واگذار و پس از استاندارد سازی مورد استفاده ساکنان قرار گیرد.

رضایی با برشمردن اقدامات انجام گرفته برای رفع مشکلات فاضلاب این شهرک نیز اشاره کرد و گفت: بخش اعظمی از شبکه داخلی انتقال فاضلاب شهر بومهن انجام شده است و برای این منطقه نیز قرارداد انجام کار با پیمانکار نهایی شده و مجوزهای لازم از سوی شهرداری و شورای اسلامی برای اداره آب و فاضلاب صادر شده است تا هر چه سریعتر پروژه را آغاز و این شهرک نیز به شبکه فاضلاب شهر بومهن متصل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا